hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fjordingene stella og lykke
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 fjordingene stella og lykke
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  13:12:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hei eg vil gjerne vite hvor i verden det er blitt av stella og lykke.
lykke er en fjordhoppe etter luntor vital og sonja lid.hun er vel ca 8 år nå.hun er lysblakk.stod tidligere på fjell utenfor bergen og i pollen rideklubb.

stella er en liten fjordhoppe,er ikke helt sikker på hvor gammel hun er men ca 18hun er liten ca 145cm i mkh og mørkblakk.vet dessverre ikke hvem foreldrene er,men vet at hun ble solgt til østlandet i 2000.

kan gjerne svare på hjemmesiden min www.karo-jenten.piczo.com

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com

Himmelbjørg Tora

» VIP

Skrevet - 31/07/2005 :  15:10:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
hallo! skulle si at stella er blit slaktet nå. hun tokk en opprasjon på foten sin(for pipen) men den var ikke vel lykket så hun ble slaktet etter masse arbeid med henne.... sorry Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 31/07/2005 :  15:28:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det er mange fjordinger som heiter Stella så det treng ikkje være den Stella. Kor kom denne Stella frå veit du det?

Eg veit om ei lita fjordingshoppe som blei solgt til ein rideklubb i Bergen i 1994. Den Stella eg tenker på er 19 år. Født 1986. Mor er Dolly og far er Støvar.

Gå inn på Stamboka hos Norsk Hestesenter. Søk på Støvar (Søker du på Stella får du opp 218 namn) så finner du Stella som hans avkom i 1986. Der står eigar. Men det treng sjølvsagt ikkje være den Stella du tenker på.

Du hadde bilder snakka du om. Eg har bilder av den Stella eg tenker på. Om du går inn på vip sida mi finner du epostadressa. Dersom du har bilde av henne kan du sende til meg så kan eg sjå om det er den Stella eg tenker på.

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2005 :  08:10:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
tror faktisk det stemmer at hun ble solgt t klubben i 94:)håper det..skal sjekke det:)tenk juh

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2005 :  14:04:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
har bildet av henne på vipen forresten:)

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 03/08/2005 :  08:28:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hello folks tror eg har funnet stellaen min..men lykke??????noen som vet kor hon e???har sendt mld til hun hon står registrertpå

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  23:02:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har du funnet din Stella?? Var litt vankelig å sjå korleis ho såg ut på dei bildene du hadde på vipen din. Har ein del bilder av "min" stella som eg får ta å leite fram.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.