hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bilde under signaturen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 bilde under signaturen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  22:59:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hvordan får man til bilde som signatur på innleggene? ser det er mange som har det, vil også ha, men får det ikke til!!!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  23:06:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det ser ut som om du har fått det til jeg

Men jeg vil også ha, hvordan gjør man det?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  23:31:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. ja, jeg vimsa litt, og fikk det til rett etterpå!

Sett inn denne koden der du skriver signaturen: [img ]link til bildet[/img ]

husk å fjerne mellom rommet på [img ] og [/img ]

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

akj

Skrevet - 25/07/2005 :  23:45:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fint bilde du har, men det er litt stort. Det blir ikke igjen plass til "favoritter" i nettleseren fordi bildet ditt er for bredt...
Ikke noe stort problem, men lell...
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  00:01:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. det fant jeg også ut, men syns det er så irriterende å ha favoritter nettleseren oppe, så det blir ikke så stort problem for meg ;) Hvorfor er bildet ditt helt hvitt foresten?

Har sett at det er flere som har bare et helt hvitt bilde!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  00:38:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ånei.. Skal det bli en trend for alle nå. Synes i de aller fleste tilfellende at bilde ofte blir mer forstyrrende som signatur enn nyttig. Men det er kanskje bare meg
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  00:39:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hehe.. er vel bare for å vise frem "ungene" sine ;) Litt forstyrrende kanskje, men liker å se på bilder! Greit å kombinere de med innlegg syns jeg!

Men fortsatt, hvorfor er det flere som har et helt blankt/hvitt bilde på profilen sin på forumet?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

akj

Skrevet - 26/07/2005 :  09:04:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis man først har lagt inn et bilde av seg selv i VIP'en, så går det ikke an å ta det vekk igjen.

Løsningen da er å lage et hvitt bilde.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  09:52:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Skulle ønske jeg også var flink til å lage bilder sånn!!! Jeg vil også ha bilde av meg og hestene mine i signaturen....
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  13:14:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det som er dumt med signaturen din anne,spot,gina&aromayo (og nicket også forsåvidt) er at bildet er bredere enn standard bredde på innleggstabellen, slik at du tvinger den ut av standard størrelse. Samme skjer med kolonnen med nick. Nicket ditt er alt for langt

*pirke, pirke*

Det er ikke et stort problem, det er ikke snakk om så mye utvidelse p.g.a. bruk av signaturen, men man bør iallfall holde seg innenfor. Egentlig burde MIXen selc klart å forminske bilder eller brekke nick som var for lange, men det klarer den ikke.

Forøvrig har jeg sagt det før, men sier det igjen. En "uskreven" regel blant datafolk er at signaturen aldri skal overskride 4 linjer ved mailbruk. Jeg synes man godt kan bruke samme "uskrevne regel" her. Og sånnsett se ann bildebruken til at bildet ikke blir alt for stort.. Om man på død og liv må ha dette bildet (husk at folk må laste det ned hver eneste gang, og at det er "slemt" å ha store bilder av den grunn). Om jeg kunne valgt skulle bildebruk vært forbudt, men det er nå ikke forbudt, så da må man vel leve med det.. Men husk at det som oftest er mer til distrasjon enn til informasjon. Man har link til VIPen, og de som ønsker å se masse bilder klikker heller over dit. Og så har man mulighet for å lage avatar (det bildet under nicket i venstre kollone) ved å ha "bilde av meg selv" på VIPen. Det burde holde mener nå jeg

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 26/07/2005 13:18:18 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  13:32:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Helt enig med Spoff; fine bilder, men det skulle ikke vært lov. Er utrolig irriterende. Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  14:32:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Har aldri tenkt på signaturbilde på den måten, men skjønner godt hva dere mener. Har hatt bilde der en ukes tid eller så, men har nå fjernet det...:)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  17:53:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg hadde bilde på signaturen min ei lita stund men fjerna den forholdsvis fort. Synest det blei noko voldsomt og er ening i att det gjerne ikkje skulle vore mulig.

I det siste har det jo florert med bilder i signaturane til folk. Det blir litt uryddig da.

Ikkje vondt meint men det til anne,spot,gina&aromayo blokker lett ut sida og det er litt irriterande.

Gå til toppen av siden

LivM

Skrevet - 26/07/2005 :  21:00:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang den hvite saken som bilde av deg selv.
Rediger din VIP, og der skal du kunne huke av om du vil ha bilde av deg selv eller ikke. Da skal ikke det bli hvitt.
Tror jeg.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  21:27:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
litt forminskning skader jo ikke ;) Syns selv det ble mye bedre nå, forstyrrer vel ikke så mye nå vel?

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  21:35:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
litt forminskning skader jo ikke ;) Syns selv det ble mye bedre nå, forstyrrer vel ikke så mye nå vel?

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Nei det blei mykje betre no

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.