hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Avl av Norsketravhester!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Avl av Norsketravhester!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  10:15:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jaja det er vel litt drøyt å si at det er en bjørnetjeneste å beholde hesten som hingst , må jo se litt på individe også da. No vet ikke jeg hva hingster du har vært borti, men hørtes ikke ut som det var så mange... De fleste hingstene jeg har vært borti har vært helt ukompliserte!(Ved untakk er det eiers hondtering som har vært feilen, trenger ikke nevne navn.) min hingst bryr seg så å si ikke om hopper og er det da virkelig nødvendig å ligge han under kniven? Skulle vi kastrert alle mannfolk som vi mente ikke var "god" nok til å få unger da? tenk på dt!

Opprinnelig postet av Lene87

Hvis hingsten din ikke er interessert i hopper overhodet høres det ut som det er noe galt med dyret.

og du kan nok ikke sammenligne det med å kastrere menn.. blir ikke helt det samme, tenk heller på at mange lar seg sterilisere.
Dyr og menneskers seksualdrift er ikke helt det samme.
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  11:59:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
i trav er det gjerne en fordel å beholde hestene som hingster selv om de ikke er/skal/kan bli kåret. Jeg f.eks vil helst ha en hingst, og jeg er av den mening at de aller fleste hingster kan gå i flokk de også, dog uten hopper. Dersom man har en hobbyhest kan man etter min mening likegjerne kastrere med mindre hesten er urgammel og man ikke vil la den gå gjennom noen operasjon. Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 30/04/2006 :  17:00:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig. Gå til toppen av siden

Lene87

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  17:04:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene87  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene87  Svar med kopi av melding
Min går i "flokk" no går han ute me 1 valakk hver dag. Har også gått ute med flere valakker samtidig og stor trives med det. i fjor sommer gjikk han på beite med en åringshingst. Ser ikke noevits i å kastrere han når han er så grei å ha med ågjøre!
sjekk hjemme siden min www.freewebs.com/lene87 og skriv i GB mi :) Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.