hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skoies
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skoies
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  22:48:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Har nettop bestilt en ridebukse fra Skoies, og der står at det er leveringstid på 2-9 dager, men det er sånn at på søndag neste uke skal jeg på rideleir, så jeg trenger liksom boksa da... Så jeg bare lurte på om noen har erfaring med skoies, og hvor fort gikk det med deg? Har det gått over 9 dager før?

-Don`t just talk to the horse, listen to the horse-

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  22:54:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri opplevd at det har gått mer enn 4 dager. Jeg bodde på vestlandet da, så det var et lite stykke å sende Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 21/07/2005 :  23:00:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
På Skoies har de så god service at hvis du ringer inn og sier at du skal på rideleir så sender de sikkert buksen med en gang. Ellers har det aldri tatt mer enn 10 dager før jeg har fått det jeg har bestilt på Skoies. Så det er håp! :) Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  23:08:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Skrev i en sånn rute for ekstra komentar eller noe at jeg skulle på rideleir, da.. Så håper de leser dt:P
-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  00:05:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når jeg har bestilt fra Skoies har det tatt bare et par dager til jeg har det i postkassen. ( Bor på Vestlandet ). De pleier og være veldig kjappe med og sende tingene :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Crianza

» VIP

Skrevet - 22/07/2005 :  10:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk varer fra Skoies forrige uke. Bestilte tirsdag, varene kom på fredag... særlig kjappere er vanskelig å få til (bor på Østlandet). Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  13:15:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg fikk varene 5 dager etter at jeg hadde bestillt ;) Og da bestillte jeg før helga også.. så fornøyd med leveringstiden til Skoies!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  14:19:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte broderivarer på en mandag (noe som burde tilsi litt lengre leveringstid), og fikk varene på fredag :) Kjempekjapt!
Ja til Skoies - de har skjønt det!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  15:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
2-3 dagers leveringstid når jeg har bestil noe. Super service! Virkelig en butikk som kan sine saker. Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  15:07:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Hva synes dere om kvaliteten på Skoies sine produkter, da?

lienka
» VIP

Skrevet - 22/07/2005 :  20:02:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt utstyret (dekken, beinbelegg, pusseutstyr, golden stripe teppe osv.) jeg har fått fra Skoies har det vært bra kvalitet på. Det eneste jeg ikke var helt fornøyd med var et regndekken som revnet en av de første gangene det ble brukt, men da fikk jeg sende det inn til gratis reparasjon og siden har det holdt. Sånn er Skoies - er det noe du i utgangspunktet ikke er fornøyd med så har de så god service at de stort sett får deg fornøyd likevel! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  20:08:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg må virkelig si meg veldig fornøyd engang til jeg! da jeg åpnet pakken jeg hadde fått i dag, hadde jeg fått med noe ekstra! hehe.. et fluepannebånd! hadde ikke bestillt det jeg, og det var ikke tatt ekstra for det heller! Stod bare "Takk for handelen" utpå posen det var pakket inn i!
Koselig! Det er sånn disse sørleningene er ;) hehe...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  21:24:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har nesten ingenting fra skoies, kun et Golden Stripeteppe jeg fikk til jul. Det er jeg kjempekjempefornøyd med, er såå tykt og varmt og deilig;p Kjempegodkvalitet også, har brukt det masse! Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 23/07/2005 :  20:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er lurt å skrive at du gjerne vil ha mail så du vet når du får varene. Jge har nettopp bestilt en bukse og da fikk jeg beskjed om at de ikke hadde den på lager. Det ville ta 10-14 dager før de fikk den inn til Skoies. Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2005 :  21:35:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Hvilken bukse var dt???*Får panikk, får panikk*

For der stod at der va utsolgt i brun og beige og hvit i noen av str... Men der stod ikke noe om den jeg bestilte!

Lene87

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  16:56:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene87  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene87  Svar med kopi av melding
skoies e en kjmpe fin butikk, rask leveringstid og god servic! Og så er dt jo ekstra hyggelig å få en liten overaskelse ti tillegg! Dt har aldrri tatt mere enn 4 dager når eg har bestilt + at kvaliteten på utstyre er godt! Kan apsolutt anbefalle SKOIES! både butikken og nettbutikken, dt er jo ikje så alt for dyrt heller!
sjekk hjemme siden min www.freewebs.com/lene87 og skriv i GB mi :) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.