hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nye venner?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Nye venner?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

popo

Skrevet - 15/07/2005 :  15:04:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det flere der ute som vil bli kjent med flere som driver med hester?

Jeg savner flere venner,både de som bor langt vekk & de som bor nærme meg.Og hvor finner man gode venner egentlig?
Jeg har mange venner,men etterhvert som årene går blir det bare mindre & mindre kontakt
Hvis flere er med på dette,kunne jo de som er intr skrive litt om seg selv her,og ta kontakt med de som man kunne tenke seg å bli kjent med...
Det tar så lang tid å gå inn på vipèn,lettere å titte her syntes jeg...

Håper flere er intr i dette

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  22:16:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Helt enig! I samme situasjon jeg også! Savner også noen "slike".. De venninnene jeg har, har sklidd litt bort, gjerne fordi jeg fortsatt har beholdt hesteinteressen.. Og de har ikke!

Hadde også vært gøy å blitt kjent med noen som bor i Bergen, siden jeg skal flytte dit med typen til høsten, og kjenner ikke ei sjel! :P

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  00:13:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Samme her!! Savner flere å prate hest med og hente råd i fra og som jeg kan stole 100%!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 21/07/2005 :  10:14:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg flytta til trøndelag forrige sommer, har jo blitt kjent med en del ny folk. Men har liksom ikke funnet noen som brenner for hest slik jeg gjør! Hadde vært koslig å kjent noen jeg kunne "snakke hest" med:)
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  18:31:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Enig med de ovenfor. ELSKER å snakke hest (tror mange trenger gnagsårplaster for ører nå jeg er ferdig....)
Hadde vært innmari koselig å hatt noen som gadd å høre på meg, hjelpe meg og rett og slett bare snakke med meg... Ingen av vennene mine er spesielt hesteintressert...

Blir liksom litt alene da...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  23:37:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
GENIAL TRÅD!!!
Kjempelurt!
Vil ha alle de vennene jeg kan få!

Litt om meg:
Er 14 år og har drevet ganske aktivt med hest i snart 4 år.
Jeg er 150% til å stole på og du kan snakke med meg om ALT!!
Glad i å snakke og om du er litt pratsom av deg kan vi holde på til langt på natt! hehe... Men er du litt sjenert tar jeg meg gjerne av starten av samtelen! Hehe... ELSKER å være i godt humør, og å le (noe jeg gjør ganske ofte) er utrolig morro!
Elsker vitser, spessielt slike som "Hvorfor bruker svenskene en mådene på å vaske kjellervinduet?
Jo, de må jo grave ned stigen først!" Og andre litt tørre som andre bare ser dumt på meg av.. ELSKER simpelthen utrykket der folk ikke skjønner hva som er morsomt mens jeg vrir meg av latter! Hehe...
Ok, så er jeg en ganske spessiel person, men det er jeg egentlig ganske stolt av og liker å skille meg litt ut.

Har vært i gjennom ganske mye så jeg veit åssen det er å ha dt vanskelig. Der er jeg også ganske flink til å støtte og hjelpe andre!
Føler at jeg får det bedre selv, om jeg vet at andre stoler på meg!

Jepp.. Litt om meg! (Fant ut at det var veldig morro å skrive om meg selv.. Hehe.. Ok, NOE selvgod er jeg vel!)

Bare å ta kontakt!! ALLE OG ENHVER!!!

Vi starter vel med MSN/mail?
Adressa mi er iallefall

andrea_daytona@hotmail.com

Klem...

Edit: For å legge til at jeg også holder på å skli unna de venninnene jeg var god venn med nå. Kjipt det der!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Redigert av - Andrea & Daytona den 30/01/2006 15:50:37 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 28/01/2006 :  23:49:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De venninnene jeg har, har sklidd litt bort, gjerne fordi jeg fortsatt har beholdt hesteinteressen.. Og de har ikke!

Hadde også vært gøy å blitt kjent med noen som bor i Bergen, siden jeg skal flytte dit med typen til høsten, og kjenner ikke ei sjel! :P

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Akkurat sånn er det med meg også..
Ene bestevenninnen min hadde hest og hele pakken før, men hun gav vekk hesten og fokuserte mer på å "være den populære" på skolen og blant folk... Kan omtrent ikke åpne munnen min og snakke om hest i det hele tatt før heele flokken utbryter *Åh, hester er så teit, at du gidder" osv...
Så holder hesteinteressen i live for meg selv, og sklir mer og mer ut av gjengen.. Hmm..

Forresten Anne, jeg bor i Bergen!

Edit: Skriveleif

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com

Redigert av - Leikas den 28/01/2006 23:50:39 Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  00:04:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med de andre her!

Jeg hadde mange venninner før, men de fleste har bare sklidd bort, og de jeg har er iallefall ikke interessert i hest. Jeg sluttet med hest for et par år siden, men jeg har akkurat fått meg hest på helfôr, og kjenner ikke en sjel i hestemiljøet her i Trondheim! Har noen på stallen, med de er en del yngre enn meg da.. Savner venninner som også er interessert i hest.. *sukk*

-Madeira- Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  00:24:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Må si meg enig i det alle skriver her....
Jeg er nesten den eneste i venneflokken som har hest og hvertfall driver så aktivt som jeg gjør...
Så hadde vært gøy med nye venner,dem får man aldri nok av;)
Savner spesielt folk jeg kan stole 150% på og kan prate om alt med,for har nok ikke så mange av dem...
Så hvis det er noen som føler for det kan di legge meg til MSN....
stigandi_gard@hotmail.com

Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  00:31:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg og, jeg og!!
Hadde jo venner i stallen hvor jeg hadde forhest før, men nå som jeg er eneste under 30 i ny stall kjenner jeg faktisk ingen på min alder som driver med hest :S

Blir kjempeglad hvis noen legger meg til for å prate hest, altså! :D
linesh@mac.com

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/01/2006 :  01:00:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dårlig stellt til med heste-venner her også.
Har heller ingen jeg kan stole 100% på.

Enkelte folk her på forumet kjenner meg bedre en mine venner som jeg har godt i samme klasse med i snart 10 år. Ja, det røyner på!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  11:36:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg også kunne tenkt meg noen hestevenner, de er det mangel på ja
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  12:54:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har nesten ingen venner som driver med hest. Kun to stykker men begge bor et stykke unna. Så msn blir brukt for å snakke med dem.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  13:12:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
De venninnene jeg har, har sklidd litt bort, gjerne fordi jeg fortsatt har beholdt hesteinteressen.. Og de har ikke!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Akkurat sånn er det med meg også..
Ene bestevenninnen min hadde hest og hele pakken før, men hun gav vekk hesten og fokuserte mer på å "være den populære" på skolen og blant folk... Kan omtrent ikke åpne munnen min og snakke om hest i det hele tatt før heele flokken utbryter *Åh, hester er så teit, at du gidder" osv...
Så holder hesteinteressen i live for meg selv, og sklir mer og mer ut av gjengen.. Hmm..

Forresten Anne, jeg bor i Bergen!

Edit: Skriveleif

Opprinnelig postet av Carmelita

Gjør du? Så artig! Bare legge meg til hvis du vil :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  18:05:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Har lagt deg til nå, Anne :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com

Redigert av - Leikas den 30/01/2006 16:19:42 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  18:13:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heihei:D Dette er jo en dødsbra link! okei, litt om meg; Elsker hester, men har ikke noen å snakke om de med, for det er nesten ingen som gidder å høre hva jeg har gjort i stallen med den hesten, da skal de bare "overdøve" meg med å si hva de gjorde på idag osv.. skikkelig py:S lienkristine@hotmail.com er ihvertfall min mail, bare til å legge meg til på msn!:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.