hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Presenter yndlingshesten(e) din(e)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Presenter yndlingshesten(e) din(e)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  11:34:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tenkt vi kunne ha et emneder vi kunne presentere yndlingshesten(e) din(e):

Navn: Løkken Stjernen
Alder: 18 år..
Rase: Kaldblodsvallak
Kallenavn: Løkkis, Løkken og Klompen(hehe)

Løkken er min forhest.. Jeg har drevet med han i 4 måneder men håper på mange flere..
Han kom fra Harstad i april og Isabell skal ha hanj på for over sommeren å få han..
Han er en kjempesnill hest og drar ut m toppa ører uansett.
Hna står også ofte m tunga hengende ut av munne, tror d e fordi han beit sæ i tunga når han va føll..
Og vis du skal prøve å hoppe med han freser han gjennom banen.. De prøvd han på terrengbanen ..
Han var før traver og sprang inn 61 000 (tror jeg)
Har også bada m han og det var kjempegøy, flinke guttn svømt
<3e kjempegla i guttn<3

Søt jah:

Å der ser du tunga:

Ina og Løkken<3

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  12:20:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har svart en del ganger på slike spørsmål før, men siden jeg liker og bable i vei om hestene våre skriver jeg det en gang til :o)

Navn : KA Etanec og Kelly the Kid
Rase : polsk fullblodsaraber og welshponni
Alder : 6 år og 22 år
Kallenavn : Tanec og Kelly

Kelly er pensjonert nå og nyter dagene sammen med Etanec. Han blir kjørt litt av og til, og blir ridd litt på skritteturer ellers.
Etanec trener jeg litt til distanse, men også noe dressur. Har ikke bane så det blir trening på turene vi har hver annen dag.
De er to bestevenner og trivest godt i hverandres selskap. De er nesten helt hvite begge to :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  13:40:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, har vel svart på det her før jeg også... Men tar det en gang til:

Min absolutte yndlingshest er faktisk ikke min...
Mille, n/l-hoppe født 1999. Etter Stjernelyngen, under Vennersberg Julie. Søte jenta mi... Kjempeglad i hu! Mille står i Skien nå...*savne savne*

Ellers er jeg selvfølgelig superglad i mine egne hester da!
Tror jeg har skrevet nok om de her fra før... bilde av oss tre A'ene i signaturen min

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  13:53:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Opps, sorry, har kikket litt etter et slikt emne, men ikke funnet noe så jeg tenkte jeg kunne staret et eget Vil jo vise alle min superedupre forhest<3
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  18:36:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Navn: Bjerge frå Totland
Alder: 8 år
Rase: Fjording
Kallenavn: Bjerge

Bjerge er en ordentlig koselig hest, som alltid jobber med friskt mot, og er nyskjerrig på nye ting(så lenge det ikke virker alt for skummelt da). Han er snill både å ri og å kjøre, og han er snill og venlig mot andre hester.

Gla i han

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  18:56:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Yndlingshesten min er (selvfølgelig) Don!:):)

Navn: Don
Alder: 9 år
Rase: øh...hihi, Dansk Blanding;) Tror muligens han har ganske mye araber + noe litt større, og kanskje palomino i seg;)
Kallenavn: *Flaut*: Klompen, smosken, pusen, beybien til Marte, vennen, Donniponnien min...Rart han ikke blir (mer) mobbet;p

Don er da hesten min, som jeg elsker over alt på jord;) (bare see på kallenavnene hans;p Ekte kjærlighet, eller??;p). Jeg kjøpte ham i februar 2005, dvs. byttet han i en hest som ikke fungerte så godt... Vet veldig lite om bakgrunnen hans, annet enn at han har stått i Skien siden han var 4-5 år, og ble født i Danmark. Han har gått 120 i sprang, og Lb i dressur tidligere. Jeg er mest interessert i sprang, håper på å komme ut i meteren før jul, og kansje somle meg til å melde meg på et Lc dressurstevne også;p

Han eeelsker å vasse, men er ikke særlig flink til å klatre i fjellet med de lange tynne beina sine;p Men han har blitt litt bedre de siste måndene:)

Ble veldig langt dette her, men han betyr bare så utrolig mye for meg:):)

Her er noen bilder av gullet mitt:
http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=3610&galleri=show&side=1&PicID=426377

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=3610&galleri=show&side=3&PicID=380437

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=3610&galleri=show&side=3&PicID=456281
Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  15:01:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Navn : Stavar
Rase : Døl
Alder : 9(?)
Kallenavn : Kalles bare stavar;)

Stavar er en utrolig skjønn dølahest! Han er ca 148 cm høy, og er nesten helt svart(møøøøøøøøøøøøørk brun)! Han har kjempelang man, er utrolig snill, og dyktig! Jeg hadde ham på rideleiren i fjor, og har fått lov til å ha ham i år(nå på søndag, til fredagen etter der..:D), også(fordi jeg har hatt mye kontakt med ridelæreren! Han er så utrolig snill, tolmodig, og flink, men han har også mye futt i seg! Han er rett og slett, omtrent en helt perfekt ponni!:D

-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  15:07:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Navn : Stavar
Rase : Døl
Alder : 9(?)
Kallenavn : Kalles bare stavar;)

Stavar er en utrolig skjønn dølahest! Han er ca 148 cm høy, og er nesten helt svart(møøøøøøøøøøøøørk brun)! Han har kjempelang man, er utrolig snill, og dyktig! Jeg hadde ham på rideleiren i fjor, og har fått lov til å ha ham i år(nå på søndag, til fredagen etter der..:D), også(fordi jeg har hatt mye kontakt med ridelæreren! Han er så utrolig snill, tolmodig, og flink, men han har også mye futt i seg! Han er rett og slett, omtrent en helt perfekt ponni!:D

Link til bilde av han(og meg...:P):
http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=8786&galleri=show&side=1&PicID=449735

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  15:34:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Der skjedde noe rart:S jaja;)

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  18:17:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hvis du trykker på det arket med bossbøtta på, blir innlegget ditt slettet Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  22:44:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Navn: Lòa frà Hæli
Rase: islanshest
Alder: 13år
Kallenavn: egentlig ingen, kanskje jentå

Lòa var hesten "min" i fjor da jeg gikk på folkehøgskole. Hun er ei snill, men litt stressa og sta dame med masse vilje. Slåss et par ganger med henne på tur om hvovidt vi skulle skritte eller trippe, om vi skulle gå langs kanten eller midt i veien, om vi skulle stå i ro eller gå sidelengs mens vi ventet på andre. Men hun ga seg forholdsvis fort. Ble kjempeglad i henne, og hun er drømmen av en hest for min del. Hadde jeg bare hatt penger, tid og ikke minst overtalelsesevne til å få kjøpt henne av læreren...

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=11886&galleri=show&side=1&PicID=408028
Lòa og hingsteføllet hennes Skogfax

redigert for å legge inn link, siden bildet ikke fungerte

Redigert av - batta den 28/07/2005 23:08:43 Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 02/08/2005 :  23:59:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Navn: toronto
Alder: år
Rase: hollansk varmblods
Kallenavn: søten,toro :P
høyde: 169cm

toronto e hesten min som i no har hatt i 1 år=) han kom fra en privat stall i dourne i holland! han e veldig positiv og har en super personlighet som synes! super dressurhest som lik å vise se fram=) hell også på å lære han å hoppe, nokka som han synes e dritt kult! men han hakke heilt funne tekniken :P men syns d e så morsomt å hoppe=)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  11:20:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Navn: Valhall Miss Viola
Alder: Født 1999
Rase: Welsh Mountain Ponni
Kallenavn: Missy, Miss, Misser`n, Viola og Bringebæret.
Høyde: 116,5 cm.

Min nydelige fòrhest, som jeg er hestepasser for om vinteren, og har på fòr om sommeren. Rødbrun hoppe med masse liv. Veldig rampete og fyrig - siste stunt er å krype under strømgjerdet. Blir ridd av lillesøsteren min, men passer egentlig ikke som barnehest.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  11:27:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Navn: Glittra
Alder: Født 2001
Rase: Fjordhest
Kallenavn: Pusen, lille gule og the boss.
Høyde: 142 cm.

Nydelig brunblakk hoppe e. Pera Gut. er 3.premiert. Har hatt henne på fòr denne sommeren. Mye utstråling og masse personlighet. Veldig sjefete, derfor kallenavnet the boss. Lettbygd og veldig glad i å løpe. Har bevist at hun er en habil spranghest, ved å hoppe over gjerdet til naboen, som er godt over 1 meter høyt....

www.hestene.no Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 11/08/2005 :  19:12:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Navn: Maxi (Registrert som Stjernita, men er ikke blitt kallet det på ca 10 år...)
Alder: 13 år.
Rase: Nordlandshoppe
Kallenavn: Maxi...

Maxi er ei utrolig viljesterk hoppe som jeg har på fôr. Hvis du hadde prøvd å ri henne, så hadde du fått sjokk. Jeg har vært hestepasseren hennes i 3 år, men første gang jeg red henne, var når jeg var 7-8 år. Hun er utrolig søt og snill hvis man ser bort fra at hun er sta. Hun verken sparker eller biter, er barnevennlig og trafikksikker, innridd og innkjørt. Hun er også en god barnehest, men ingen førstegangshest. Hun er veldig svak for mat, og er litt frekk på det punktet også... Du ser, hun pleier å skrape bena i bakken og dytte meg bort og går helt amok nesten, men blir jo ikke voldelig da... Hehe....

To Maxi: I Love U 2 day, 2 morrow (skrev jeg rett nå montro?) and 4 ever!

From me 2 you, Maxi!

Bilder:

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=9018&galleri=show&side=1&PicID=480035

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=9018&galleri=show&side=1&PicID=288364

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=9018&galleri=show&side=2&PicID=433672

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=9018&galleri=show&side=2&PicID=433679

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=9018&galleri=show&side=2&PicID=478333

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 14/08/2005 :  14:06:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
navn: kyllingsgård blakken.
kallenavn: blakken.
alder: 12 år.
rase: fjording.
farge: gul blakk.
bruksområder: tur hest.
kjønn: valkk.
avl godkjent: nei men har hatt 5 føll.
eier: anniken wærvågen (meg).
stall: stall w. min stall.
fakta: han er kjempesnill men har en tedens til og kaste folk av så du må være bestemt. elsker hunder men kommer ikke så godt ut av det med andre hester. har hoppet 80 cm men liker det ikke.
høyde: 1,47 cm.

klemmms fra blakken elsker.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.