hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - internettkjendis!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 internettkjendis!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  20:50:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Seee.. Hesten min er blitt kjendis på en turistside om Voss på nett! En fotograf som har tatt bilde av henne på Voss, der hun står på helfor fortiden! :)

http://home.online.no/~sulvund/Voss_Now/foto25922.htm

Har din hest havnet i avis, nettet etc.? :P

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  20:59:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Så morro

Noe lignende har ikke skjedd med min hest, men to hester på stallen var på God Kveld Norge for en tid tilbake, de ble filmet på "ridetur" med Dorthe Skappel og Liv Marit Wedvik.

Også var jeg til hest på lokal-tv en gang

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  21:30:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eikdokka og to andre fjordinger var med i en artikkel om ridning i fjellet eller noe sånt for mange år siden! I lokalavisa :P

Eikdokka og Tirili

Maria og Snøfrisk, Ailin og Tirili, Lene og Eikdokka.

Therese
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  23:53:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Welshponnien vår er avbildet på en plakat for distanseridning, som de pleier og bruke der de arrangerer rittene :o) Der er han med på et naturbilde av to fjordinger som løper forrest og rytterne holder hverandre i hendene over mållinjen. Han løper på siden av dem ( og jeg som er den stolte fotografen til bildet da :o))
Det er en plakat som brukes over hele landet ettersom jeg har forstått :o)

Ellers så har araberen min vært i lokalavisen etter at vi arrangerte distanseritt på hjemme :o) Og i en annen lokalavis da vi vant 2-mila for to år siden på Gyland :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  00:39:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hestene mine har vært i avisen her jeg bor en rekke ganger i forbindelse med arrangementer som stallen vår har. Det er også vært bilde av de på hjemmesider til klubber når vi har kommet på plasseringer...

Redigert for å legge til at to av hestene mine ligger også her i galleriet på hestemarked for de har vært med i NM i mounted games! Er en del bilder av dem der...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Redigert av - Roxira den 14/07/2005 10:55:22 Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 14/07/2005 :  00:40:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Opal var med på galoppløp under Hest 2004 på Bjerke og havnet i galleriet her på Hestemarked:

http://www.hestemarked.no/vip.asp?ID=null&IDnumber=4986&galleri=show&side=3&PicID=198994

Jockey er Jorun Gaarder

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 14/07/2005 :  10:55:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var i Tysvaer bygdeblad med Maxi en gang i forbindelse med hestekurs. (Kaller det ikke ridekurs fordi vi laert om alt slags. Baade sykdommer, kjoering, sprang, oppsaling, utstyr, strigling, foring osv. Og saa var det ungdommer som holdt kurset, saa det var derfor det var i avisa.

Saa kom han journalisten bort til meg naar jeg red paa Maxi og intervjuet oss. Ganske moro egentlig.

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  11:00:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gamlehesten min ER en kjendis hanhehe. Han er en veldig kjent monte-hest. Eller var er vel det rette ordet Han var Norges beste en stund.
Nå blir det nok aldri noe løp med ham, pga skade i benet
Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  11:34:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi! fikk ikke til å laste opp bildetprøver igjen da

Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  11:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
oioi! blir litt flaut når jeg skriver et innlegg hele tiden
Han heter foresten: Ringo Armstrong
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  12:21:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg og Birtingur ble filmet av homsepatruljen i vinter. Siden jeg ikke hadde TV på den tiden, fikk jeg aldri sett om det ble med. De hadde iallfall vært i Maridalen, og syntes det var "såååå koslig med en jente på hest" :-P Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 14/07/2005 :  12:23:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Yepp, ponni og jeg kom på førstesiden i veldig veldig lokal avis. Det var nesten litt flaut. Sier litt om hvor lite de har å skrive om...

http://www.sydvesten.no/03-26/Sak70.html

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2005 :  15:31:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten min har vært i lokalavisen en gang.... er en stund siden så husker ikke helt hvorfor, men var ihvertfall noe med den gården som jeg hadde henne på før : midtre olimb gård... Det er en går som har masse arrangementer da/turistgård så det hender det er en del bilder og skriverier i lokalavisene om dem...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  23:45:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Hvis dere fulgte med på "Hesteliv", som gikk på TV2 for en stund sia, så var det en del som var filmet fra stallen vår (: Jeg ble ikke med på det da, ble filmet i en sommerferie. Det med hun Anne Cecilie Ore, hvor Märtha skulle ri med bind for øynene, var fra Lønnås! :) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 17/07/2005 :  20:29:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Den forrige hesten min var på Norge Rundt en gang:) Det var fôrrytteren min som red, i forbindelse med at hovslageren vår hadde tatt ferdig utdannelsen eller noe sånt.
Så var jeg og den gamle fôrhesten min i lokalavisen en gang. På fremsiden til og med:) Var egentlig ikke oss det handlet om da, menn..
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  23:32:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter har vært i lokalavisa en rekke ganger siden vi alltid pleide å være med på ulike arrangementer i kommunen da jeg bodde hjemme på Møre (som kanefart i sentrum i førjulstida, og ridning/kjøring under kulturfestivalen hver sommer, ol). Og ellers når det har vært stevner i rideklubben eller Hestens dag på travbanen;) Kom på fremsiden da jeg og Holter vant travløp (lokalløp) for noen år siden;) Og i fjor høst ble jeg og ei venninne intervjua av en fra Adressa da vi red på tur i Bymarka, det var i forbindelse med lamaen som hadde rømt og visstnok var så glad i hester, vet ikke om vi kom i avisa, men han tok ihvertfall bilde;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.