hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som vet hvor Skjold Svarten er???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som vet hvor Skjold Svarten er???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Gomp1

» VIP

Innlegg: 232

Skrevet - 07/07/2005 :  13:36:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!! På min Vip vil dere se bilder av; Skjold Jenta.... henne er etter Skjold Jerka og Skjold Svarten... Det jeg lurer på er om noen vet noe om Skjold Svarten??? Har et bilde eller noe??? jeg blir veeeldig takknemlig om noen vet noe assa!!! det eneste jeg vet er at han maange avkom;-)


*mvh Susanne*

MIX

Innlegg: 224

Skrevet - 07/07/2005 :  15:20:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Edit: Flyttet fra "Diverse" til "Etterlysninger".
MIX, administrator Gå til toppen av siden

*stjerna*

» VIP

Innlegg: 17

Skrevet - 11/07/2005 :  18:55:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet hvem Skjoldsvarten er! Har sett ham en gang også:) Gå til toppen av siden

HelleG

Innlegg: 380

Skrevet - 19/07/2005 :  14:23:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Skjoldsvarten bor i Trøndelag. Om han lever enda da. Du vil finne han om du søker på navnet hans på sidene til DNT, www.travsport.no

Navnet skrives i et. Ikke i to.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

byes terna

» VIP

Innlegg: 7

Skrevet - 23/06/2006 :  01:42:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skjoldsvarten ble slaktet i fjor. Han stod hos Alf Fuglem i Selbu de siste årene. Gå til toppen av siden

Toril H

Norway
Innlegg: 61

Skrevet - 23/06/2006 :  05:55:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bilde av Skoldsvarten finner du i hingstekatalogen for 2005:

http://www.travsport.no/pdf/kald_05.pdf
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 23/06/2006 :  14:49:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har en svarten som nabo jeg, en sort tungdøl, som er så nydelig at det er til å smelte av. Han var med i en bilulykke, der eier døde, men datteren til eieren har han nå, han har ingen varige men etter dette.
Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Innlegg: 232

Skrevet - 07/07/2006 :  00:09:18  Vis profil  Svar med kopi av melding

» VIP



Innlegg: 4
Skrevet - 23/06/2006 : 01:42:49
Skjoldsvarten ble slaktet i fjor. Han stod hos Alf Fuglem i Selbu de siste årene.



















Hvorfor ble han Slaktet
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.