hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hesteviskeren
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 hesteviskeren
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 26/06/2005 :  11:30:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det noen som har lest boka hesteviskeren?? jeg har sett filmen, men jeg liker ikke slutten og har hørt at boka slutter annerledes... jeg har prøvd å lese den selv, men det blei liksom ikke noe av... kan noen være så snille å si meg hvordan den slutter??

avur

Norway

Skrevet - 02/07/2005 :  08:48:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideavur  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er det noen som har lest boka hesteviskeren?? jeg har sett filmen, men jeg liker ikke slutten og har hørt at boka slutter annerledes... jeg har prøvd å lese den selv, men det blei liksom ikke noe av... kan noen være så snille å si meg hvordan den slutter??

Opprinnelig postet av m_jackson

Hm, jo, han karen (altså hestehviskeren) dør på slutten, han blir drept av en vill hingst, såvidt jeg husker... veeeldig lenge siden jeg leste boka :)
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2005 :  15:34:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jepp, Tom blir drept av en villhingst når han redder Grace (hun rømmer med Pilgrim), han kunne kommet seg unna hingsten, men gjør det ikke......Les boka!!! Bra bok, mye bedre enn filmen!!
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2005 :  15:07:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
noen som vet hvor man får kjøpt den boka?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2005 :  21:32:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Du finner den helt sikkert på www.mao.no
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  15:43:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg har lest boka!
skjer masse mer i den!
grace reiser tilbake med pappan fordi hu skader beinet igjen!
hu stikker av med pilgrim
tom (hestehviskeren) dør
annie får brev når de kommer hjem fra tom som han skrev før han døde osv osv

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2005 :  13:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes også boka er god, men jeg liker filmen veldig godt... Synes det er litt for realistisk når Pilgrim krasjer med traileren, *grøss*
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

ikke i bruk!!!

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  02:39:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Boken til hesteviskeren er konge! Det er den eneste boken jeg har klart og lese som er over 50 sider! Og den har liksom myyeee mere en det da... Den er utfyllende og spennende.. Hesteviskeren er en GENIAL sak! Både som film og bok.. får litt ekkle tanker om den ulykka... men men Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  01:45:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Første gangen jeg så hesteviskeren, da var jeg helt frelst! Jeg var ganske liten og skulle seff bli hestehvisker når jeg ble stor
Jeg skulle foresten bli spekkhogger temmer og...
Men liker både filmen og boka, lenge siden jeg har hatt noe med dem å gjøre men joda:)

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  03:17:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hvorfor var handlingen i filmen anderledes?(har ikke lest boka)
Var kansje en typisk amerikansk greie hvor man gjør slutten så"lykkelig"som mulig?
Selv om slutten på hesteviskeren ikke akkurat var lykkelig...

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  23:32:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da de hadde prøvevisning på filmen reagerte publikum negativt på at han døde....Skulle jo ikke være SÅNN på film...så da endret de den!
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 30/04/2006 :  22:02:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har lest boka, synes den er engentlig litt bedre enn filmen...selv om begge deler er bra.. Ja, som flere har skrivd: Tom dør på slutten...:'( osv.. skjer jo mye mer i boka.
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  09:54:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Lurer på om jeg fikk lyst til å lese boka igjen nå!!
Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  21:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen takk for svar! nå fikk jeg lyst til å lese den, får prøve igjen snart Gå til toppen av siden

Blondie_88

Skrevet - 05/08/2006 :  03:53:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
har lest boka og sett filem. synes filem er best da:) hehe men den er trist oxo
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.