hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Imprignering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Imprignering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 23/06/2005 :  21:19:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat kjøpt rain dance regndekkenet fra horze..
Burde jeg imprignere det før bruk? Eller..?

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  22:04:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes impregnering for dekken ja, men jeg har aldri gjort det med mine og har aldri hatt problemer med lekkasjer og lingnende! Men mulig enkelte merker/type dekken er lurere å imprengere enn andre.
Hege Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 23/06/2005 :  22:25:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har samme type dekken og impregnerte det ikke før jeg to det i bruk. Dekkenet har vært flittig brukt i ett år nå, og er helt vanntett (uten impregnering ) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  22:35:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg pleier og impregnere dekkenene mine etter at jeg har vasket dem. Men tror de pleier alltid og være impregnert ved kjøp? :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  23:46:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Impregnerte mitt nye dekken nettopp, kan vell ikke skade?
Hadde impregneringa liggende fra før så gjorde det bare for sikkerhetskyld!
Mitt andre regndekken er litt "for lite" vanntett, og det er ikke impregnert, så tror jeg må gjøre det når vi får det vasket ;)

Therese
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/06/2005 :  00:01:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å imprengere dekken etter vask i maskin/med vaskemiddler kan være lurt ja. Men som Bente sier, kan de være imprengert ved kjøp, og dette skal i såfall forhandler være klar over.
Hege Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  21:15:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har også samme regndekkenet, men jeg impregnerer ingen av dekkenene mine, da det går en hel flaske til hvert dekken, og de holder seg tette uten. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  23:34:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Vi klarte fint å impregere 2 dekken med hals + et ridedekken på en boks (spray) impregnering. Og enda er det litt igjen i bokse :)
Therese
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.