hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ridebukser fra hööks?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 ridebukser fra hööks?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 20/06/2005 :  18:43:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har noen? trenger å være litt økonomisk fremover, og de er jo ikke så dyre der...hvordan er de å ri med, kvalitet osv?

hvilke er best?

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  21:16:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Det er alltids lurt å gjøre et søk før man spør om ting her på debatten, da slipper man å svare på de samme tingene igjen og igjen. Søk på "ridebukse" så finner du mange relevante debatter! Spør heller om du lurer på noe etter å ha lest gjennom dem.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  21:27:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
De fleste er helt ok. Sålenge du behandler dem ok.. hadde en ridebukse til 429 ,- Den er fin å ri med, og tåler en del. Men jeg ville heller ha valgt å kjøpe en litt dyrere bukse, fra f.eks mountain horse, som kanskje holder lengre. Har en ridebukse nå, patricia ellerno sånt :S den er knallgod! Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  21:39:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Har bare dårlige erfaringer med Hooks..Også ridebukser! Syntes ikke det er så veldig billig der!
Jeg liker ikke modellene eller typene de har på hooks.
Liker bedre www.horze.no jeg
Var i butikken dems i oslo/ryenstubben og fikk en ridebukse i mykt bomull med kne forsterkining til 239,-kr eller noe..Veldig fornøyd med den!

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  21:58:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Har både CRW exclusive helskinnsridebukse, og den vanlige CRW-modellen.

Helskinnbuksen har fått masse pepper på dette forumet, men jeg er veldig fornøyd med min. Bortsett fra at skinnet ble nuppete etter veldig kort tid, og sømmen gikk opp i rumpa etter en gangs bruk..
Den har ekstremt god passform, er normal i størrelsen, gir godt grep i salen, og god støtte i ryggen. Jeg har brukt den i allslags vær, men behandlet den pent.
Da jeg kjøpte den i januar 2004, kostet den 979,- men før jul var den helt ned i 599. Tror ikke de har akkurat den modellen lengre, men mange lgnendes har kommet på markedet nå.

Jeg har også en hvit CRW-bukse uten skinn til stevnebruk. Kjøpte den i oktober 03, og den har holdt seg fint siden det:) Har god kvalitet og passform. Også den var på tilbud nå, men jeg kjøpte den til 479,-...
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  22:05:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Helskinnbuksen har fått masse pepper på dette forumet, men jeg er veldig fornøyd med min. Bortsett fra at skinnet ble nuppete etter veldig kort tid, og sømmen gikk opp i rumpa etter en gangs bruk..
Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Jeg ville nok ikke vært fornøyd med en slik bukse

Jeg kjøpte selv en CRW bukse (art.nr 100101) fra hooks. Denne gikk istykker etter 5 gangers bruk. Dessuten er leveringstiden ikke akkurat noe å skryte av..

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  22:24:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er vel nettopp pga disse nuppene jeg også hater Hööks helskinnbuksene. Jeg har en som fikk nupper første gang. Den er også gått veldig ut avfasong, har knær, og mistet farge i vask. Glidelåsen i lomma er ødelagt (flaks det ikke var buksesmekken som røyk). Jeg bruker min som reservebukse, men det er det. Heldigvis betalte jeg noe sånn som halv pris av halv pris, så den kostet ikke all verden, men verdt pengene var den likevel ikke.

Har noen av disse bomullsbuksene uten skinn, som er i litt kraftig og fast bomull. De har faktisk holdt bra. Både i fasong, sømmer og farge. Utrolignok.. Fungerer bra som bukse man lettvindt kan slenge i maskinen, eller bare til å gå rundt med når man er i stallen uten og skulle ri. Evnt ri på tur med..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 20/06/2005 :  23:58:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kjøpte en bomullsridebukse ( close contact ) til min datter for et år eller to siden. Den kostet rundt 400.- kanskje litt over. Og den er hun kjempefornøyd med. Den er blitt flittig brukt og vasket ofte. Har holdt passformen og er like fin i stoffet.
Selv har jeg MountainHorse sin helskinn ridebukse, tror merket heter Aurora. Den er også kjempegod. Skinnet har nuppet seg litt men det merker jeg ikke når jeg rir, så da gjør det jo ikke noe :o) I tillegg er den jo på tilbud på hos Horze.no

Har alltid fått pakkene fra Hööks når de skal komme, har bestilt der i flere år og har aldri hatt problemer med leveringen :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

JohanneH

Skrevet - 21/06/2005 :  09:00:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også CRW exclusive helskinnsridebukse. Det eneste som har skjedd med den er at skinnet har nuppet seg litt. Dette merker jeg ikke når jeg rir og alt annet er supert synes nå jeg. Beste ridebuksa jeg noen gang har hatt... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/06/2005 :  09:16:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
helskinnsbukse er ikke noe alternativ, det er det verste jeg noen gang har hatt på meg....=) Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/06/2005 :  09:20:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gulrotkaka: jeg fant ikke en eneste ridebukse på www.horze.no . . ... Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  09:35:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Sjekk også www.skoies.no og www.minhestebutikk.no. Trivelige priser og god service! Vet ikke nok om kvaliteten her men søk etter andre debatter om ridebukser så finner du sikkert omtale av deres produkter. Hvis du har god tid, ville jeg anbefale www.Borjes-tingsryd.se ,svensk hestebutikk med internetthandel som nå har begynt å sende til Norge. Gode priser!!

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 21/06/2005 09:36:29 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  10:00:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har visst skrevet feil med tanke på hvor helskinnridebuksen min ble kjøpt. Det var visst MinHestebutikk :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  13:53:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jeg kjøpte selv en CRW bukse (art.nr 100101) fra hooks. Denne gikk istykker etter 5 gangers bruk. Dessuten er leveringstiden ikke akkurat noe å skryte av..

Opprinnelig postet av Christine26

høhø..neei, men så er jo mamma flink å sy, da
Enig med leveringstiden...Venter på en pakke på sekstende dagen nå
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  15:22:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Christine26

høhø..neei, men så er jo mamma flink å sy, da
Enig med leveringstiden...Venter på en pakke på sekstende dagen nå

Angående leveringstid, så er sommertid rideleirtid og stevnetid mao så er det høysesong i å bestille ting. Derfor går det seinere en normalt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  15:31:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har noen (blir bare flere og flere) CRW bomullsridebukser uten helskinn. Bruker dem veldig mye, og jeg syns de innfrir både i slitestyrke, passform osv.
Fargen falmer etterkvart litt pga hyppig vasking, men noe annet ville være helt spesielt.
Jeg syns de er gode å ri med også, kanskje ikke den buksa man velger til stevnet, men så er det heller ikke et problem for meg..

Eneste jeg kan sette fingeren på her er at den er noget kort i beina for meg (og jeg har ikke to meter med bein heller, for å si det slik). Litt kjedelig om du må at deg støvlene en eller annen plass

Modellen med helskinn er jeg også så (u)heldig å ha et eksemplar av, men denne er ingenting som førstnevnte bukse. Dårlig passform (for min figur ivertfall), dårlige sømmer i overgangen mellom "skinn" og stoff, nuppete skinn..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.