hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skader.... :(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Skader.... :(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 26/04/2003 :  23:58:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Hesten min er saa klumsete! Han skader seg overalt! Enetn er det skrubbsaar(jeg finner ikke ut hva han skrubber seg opp paa, kanskje han kloor seg paa den ruglete veggen paa en liten flekk i boksen), han snubler i masse rart og er ganske uforsiktig... Men naa har jeg gaatt tom for saar salve... Kan jeg bruke Aloe Vera paa smaa skrubb saar? Er det noe annet jeg kan bruke? Jeg skal kjoope salve snart, men butikken er stengt i dag og i morgen...

Redigert av mix1 den 14/05/2003 12:44:45

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2003 :  00:12:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
hei, bare så du vet det, så er Aloe Vera, veldig bra for hesten, nesten bedre en vanelige salver, vi bruker bare vanelige salver fordi aloe vera er dyrt, det lønner seg å bruke det, det er fint på både mennesker å dyr.
Hmmmmmmmm, snubler han mye, når du rir han?

Prospecty!!
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 27/04/2003 :  04:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Nei men vet du hva! I dag kom jeg i stallen til aa oppdage at hesten min hadde en ooyeinfeksjon som hadde utviklet seg over natten! ENDA en "skade"... Men kanskje det er slik at han har sett litt daarligere paa det ooyet i det siste, uten at jeg har merket det, og det er derfor han er saa klumsete! Men naa har dyrlegen sett paa det, og han er paa medisin, saa naa blir det kanskje mindre skader og! Gjooss, dette hadde jeg ikke tenkt paa... hmmm...

Med saarene tenker jeg paa aa bruke aloe vera fersk, vi har noe aloe vera som vokser utti her, saa hvis jeg bare kutter den opp og klemmer ut geleen som er inni, kan jeg bruke det, ikke sant?
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2003 :  12:53:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan du nok, aloe vera er aloe vera :) Men du treger ikke å bruke salve.. Med mindre det er litt størrelse på såret, og du skal ut og ri i gjørme (eller hesten står ute i gjørme). Jeg har slutta med salver, fordi sårene gror fint uten. Men det kommer jo an på hvor og hvor stort sår det er... Du kan jo også bruke Pyriseptsalve. Den er fin.

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2003 :  13:30:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Aloe vera er veldig bra for hesten!!
Ville mye heller brukt den en sår-salve..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.