hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ulykkelig =(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Ulykkelig =(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

maddy_i
» VIP

Skrevet - 14/06/2005 :  19:53:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
..
Redigert av - maddy_i den 15/06/2005 22:02:28

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  20:01:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hvor i landet er det du bor? Det er synd når rideskoler blir lagt ned, det er så mange barn og unge som mister fritidsinteressen sin. Håper noen tar intiativ på å starte en ny etterhvert. Ellers må du nesten bare lete rundt, av og til finner man plutselig staller man ikke viste om før. Da kan du kanskje støte på noen som tilbyr ridetimer eller som har en ponni som trenger forrytter. Hvis det ikke er andre rideskoler i nærheten kan du jo alltids mase på kommunen, skrive leserinnlegg i avisen og ligende. Nå for tiden blir det gitt så mye penger til fritidstilbud og idrett or unge, det må da finnes noe penger til å drive et ridesenter. Ridning er en sport som interesserer mange, det er dumt at ikke denne idretten blir prioritert av kommunene...
Gå til toppen av siden

maddy_i
» VIP

Skrevet - 14/06/2005 :  20:09:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet om alle stallene i nærheten her og den som er 2min fra meg står det en liten mini shettis (80cm eller noe, alt for lite for meg) en islandshest (to som deler den ås den trenger ikke fôrrytter) også en stor hannhoveraner! ( på 1.80 eller noe! alt for stor form eg , dessuten har den 2 fôrryttere)
Ellers så er det bare en stor sprangstall med masse privat hester og sånne folk som ikke vil/trenger fôrryttere eller har allerede
Ellers har vi en annen stall men der har alle fôrryttere og det er fult (står bare 3 hester der!!)
Livet er uretferdig
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  20:56:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Huff, det var ikke noe koselig :( Har du prøvd å legge ut annonse her på hestemarked? Eller heng opp en lapp på butikken, legg ut annonse i avisa osv.. Det kan hende det er noen hester du ikke vet om! :)

Er litt i samme situasjon, rideskolen "min" hvor jeg gikk før skal flyttes til Tønsberg. Veldig trist.. men skjønner at de flytter. Jeg skulle ta privattimer der etterhvert, men må finne på noe annet da :/

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

maddy_i
» VIP

Skrevet - 14/06/2005 :  21:13:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har lagt ut anonse her 3-4 ganger og prøvd på dyrenett også, men får ikke noe svar..
Får vel kansje slutte å ri da :'(
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 14/06/2005 :  22:03:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Du må ikke gi opp så lett vettu :) Er ikke alle hesteeiere som er på nett..

Fortsett å leite, så dukker det nok opp en hest etterhvert!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  09:56:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Nå aner jeg jo ikke hvor du bor, men det finnes vel sikkert flere rideskoler rundt deg? Prøvde å lese litt om deg på vipen din, men den var jo nesten helt blank...
Jeg trenger forrytter for noen av hestene mine, og sliter med samme problemet som deg... Er nesten ingen som har sett annonsene!! Er noen som har henvendt seg men mange av de synes jeg har for store krav. Og selvom den ene hesten er en ponni, så tror mange at alle kan ri på den... Men den er stri så der vil jeg gjerne ha en litt voksen rytter.
Men har en Welsh Mountain ponni som trenger forrytter, om du ikke bor for langt unna... Du kan jo bare sende meg en mail...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  12:25:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å dra til stallene og sette opp en lapp hvor du forteller litt om deg, og at hvis noen trenger en rytter så kan de ringe deg... Det veit jeg at noen har gjort før, og blitt ringt etter ca en måned etter hun hang opp lappen fordi en av de som hadde hest mistet forrytteren sin...

Tror jeg ville gjort det assa...

hvor i landet befinner du deg?

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

maddy_i
» VIP

Skrevet - 15/06/2005 :  19:44:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rett ved Oslo bor jeg..
De som er i disse stallene er så "overlegene" og tror de vet absolutt ALT!
Det er 10-12år gamle jenter som eier disse hestene! Noen er sånn 16-17 også..
Men de lår heller hestens stå noen dager enn å ha fôrrytter på den
Noe jeg syntes er dumt
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  20:39:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er sikker på at hvis du smører deg litt med tolmodighet, så går det nok bra:) Skjønner at det er kjedelig når sånne ting skjer, men se litt lyst på det! Heng opp lapper, sett inn annonser, prøv å finne en plass du i allefall kan ta noen privattimer og se om det ikke er en rideskole ikke så langt unna der du bor. Du bor jo i Oslo området, og der kryr det jo av staller. Alle i en stall er ikke overlegen, så se litt positivt på det, så skal du se at det ordner seg!
Hege Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  22:35:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor har du slettet innlegget som startet denne debatten?
Hege Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2005 :  23:20:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hmm.. Sletting av det første innlegget gjorde egentlig at debatten blei litt meningsløs. Fint om du kunne skrevet i hovedtrekk det du hadde stående der, så folk som kommer over debatten seinere skjønner hva som er blitt diskutert. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.