hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fjelltur i Telemark
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Fjelltur i Telemark
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

helert

Skrevet - 13/06/2005 :  11:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi har ei hytte i Høydalsmo i Telemark, og i sommer kunne jeg tenkt meg å ridd en tur i fjellet der. Er det noen som vet om noen som arrangerer turer i det området? Vet det er et ridesenter i nærheten som heter Rauland ridesenter eller noe. Noen som kjenner til det?

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2005 :  11:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Så du har flyttet til Telemark Rauland Ridesenter er kjempe bra,dyktige instruktører, godt miljø, bra hester og flott annlegg
Jeg har vært mye på kurs der for noen år siden men har ikke vært på fjellturene demses ennå. Ellers så holder jeg akkurat på å melde meg inn i Norges Turrytter Forbund(tror de har ett lokallag i Telemark)og da er det jo stor sjans for at det byr seg noen langturer over både fjell og hei

Du kan gå inn å lese mer om denne foreninga på temaet jeg har lagt ut,det står under Snikk Snakk og heter Temadag med Torbjørn Andersen! Bare å melde seg inn

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.