hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hodelag fra Kieffer? Annet utstyr fra Kieffer?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hodelag fra Kieffer? Annet utstyr fra Kieffer?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

jalla

Skrevet - 12/06/2005 :  13:42:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oppdaga plutselig ei nettside som jeg ikke har (vindus)shoppa fra før nå, nemlig Caprilli! www.caprilli.no

Av det jeg fant fikk jeg -veldig- lyst på et hodelag fra Kieffer! Så dermed lurer jeg på om noen av dere har erfaringer med utstyr fra Kieffer? Er det verdt prisen på rundt 1000,- -1500,-?

Var ikke bilde av alle produktene der, noe som var veldig synd, men jeg skal nok ikke være sein med å besøke butikken deres når jeg kommer ned dit.

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  14:43:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kieffer er bra merke. Du betaler det du får.. Har ikke så mye erfaring med hodelag, men har vært borti flere av dressursalene deres. Dog modeller som nå er noen år gamle. Savner at de kunne hatt litt dypere sete og større kneputer, men liker likevel salene deres godt. Mulig de har det jeg ønsker, men at de hestene jeg har ridd med Kieffersaler ikke har hatt det.

Du kan sjekke Kieffers egne hjemmesider for flere produkter.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/06/2005 :  17:00:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Veeell, man betaler ikke -alltid- for det man får... Så jeg er litt skeptisk til det utsagnet der. Stemmer enkelte ganger og på enkelte merker ja, men man finner alltids unntak;)

Men uansett, fant mye "snæks" på linken du oppga Spoff!

Denne her blant anna: (hvis jeg får frem bildet... )

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  18:55:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Sa jeg alltid? Trodde vi snakket om Kieffer jeg..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/06/2005 :  19:33:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei du sa kanskje ikke alltid, men sammenhengen mellom pris kvalitet har vært diskutert tidligere på forumet;) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  20:40:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg må bare beklage at jeg tillot meg å svarte på spørsmålet ditt angående hva min erfaring er, dersom det var "feil" svar. Jeg ønsket å si at Kieffer er bra, og kvaliteten holder mål ut fra hva du betaler for varene. Det har lite med hva andre debatter har tatt for seg. Om du mener at dyre varer aldri holder mål med kvalitet, så får du la være å spørre.
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 12/06/2005 20:43:01 Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 12/06/2005 :  21:55:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ble mye surr her! Vi, eller jeg, konkluderer med at det er et ok merke;) Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 12/06/2005 :  23:03:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Kieffer sal, og er godt fornøyd med den, men jeg har også veldig lyst på Kieffer hodelag... Det er noen andre i stallen som har det, og de er hvertfall fornøyde så vidt jeg vet! Og jeg synes ikke Kieffer er så altfor ille i pris, siden det er ganske bra kvalitet. Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  23:45:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har både Kieffer sal og hodelag og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Læret er mykt og godt fra starten av, og det er veldig enkelt å holde mykt og godt. Hodelagene har kjempe god passform og de er veldig holdbare. Det samme gjelder salene.

Jeg er ihvertfall mer enn fornøyd og jeg vet hvilket merke jeg vil velge i fremtiden.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 13/06/2005 :  10:27:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har dette hodelagert fra Kieffer til pånnisen min:

Er superfornøyd. Mykt lær fra dag en, og denne varianten her ekstra polstring på nakke/nese-reim. Har absolutt sansen for Kieffer og synes det er verdt prisen man betaler.
Gå til toppen av siden

jökull
» VIP

Skrevet - 13/06/2005 :  15:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
har sal ifra kieffer jeg også - utrolig holdbart Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.