hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem driver med trav???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Hvem driver med trav???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/04/2003 :  09:21:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
Heisann!!

jeg er selv veldig opptat av travsporten er jo det jeg har hesten min til!!
Så det jeg lurer på er om hvem andre her inne er der som driver med trav??
vil gjerne vite hvor dere holder til,hva hesten din heter(eventuelt den du trener).

klemz

Redigert av mix1 den 24/04/2003 10:14:52

Redigert av mix1 den 14/05/2003 12:42:16

equador_it

» VIP

Skrevet - 24/04/2003 :  09:25:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!
Jeg driver med trav.
Jeg holder til i Tønsberg, hesten min, Equador I.T., går ikke på banen lenger, men dette er hestene vi har på stalllen;
Max Magic, Falco Rocky, Frances Knight, Artic Port Prince og Ulsrud Dinti.
Gleder meg til å høre mer om andre her inne:)
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway

Skrevet - 24/04/2003 :  09:42:22  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
heisann!
jeg trener travhester i skien, bor selv i porsgrunn. har ikke hest selv for tiden men hadde før. han het super shalai. de hestene vi har på stallen nå er: diadora night, night champ, night figther, florry champis(alle de er søsken), madelein via, prince onyx, love me do og bonnie champis. jeg trener night figther og litt madelein via. skal begynne å jobbe hos travtrener Jørn O. Olsen snart da. det blir artig.
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 05/06/2003 :  02:00:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg holdt på med trav tidligere, og nå er det mulig det blir trav på meg igjen, men jeg har ikke helt bestemt meg enda..

Jeg har fått tilbud om, og nesten takket ja til, å trene en traver jeg stelte som føll. Huldre Eirik heter han, og han er etter den herlige hingsten Klaastad Ulv, og mor er Korvi Stjerna. Han har ikke plassert seg noe særlig enda, men jeg vet det kommer med rette treninga, for han har et flott trav.

Jeg gir nok tilbakemelding hvis det blir noe av (men det er denne tiden igjen da, jeg har allerede for lite fritid..)..
Men blir det noe av så blir jeg sikkert travfrelst igjen også, trav er jo gøy!!!

frik, (prøv gjerne min anatomi- og sykdomsquiz)
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2003 :  03:27:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Vil ikke akkurat si jeg holder på med trav. Men vi har en 1 åring som forhåpentligvis skal bli traver, Vilja Vilter. En hoppe etter Eng Svarten, mens moren heter Damm Lygna (e. Lyngsvarten). Veldig pen, lett og energisk trav og nesten for enkel å håndtere. Hun finner seg i alt, og oppfører seg til tider som en innpåsliten hund. Hun må liksom dilte etter deg. Ser henne for meg i løpssituasjon, med "far" løpende foran?

Prøver å få vært med på noen travløp sammen med en jeg står på stall sammen med. Han har tre løpshester + 2 unghester. Scot-gjengen; Easy, Marchie, Demon, Debbie og Bad Boy. Men når det gjelder trav holder jeg meg til stell av hestene, tryggest det!

Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2003 :  19:50:58  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Jeg rir en kjempenydelig varmblodsvallak på 10 år. Han er mellomrød m/hvitt stripebles og en hvit sokk på høyre bakfot. Han heter Rocket Richard,og er en utrolig herlig hest å ha med å gjøre! Alltid like snill og blid,og kjempegod å ri/kjøre! Vi rir mye på tur og trener litt sprang/dressur, og han er kjempeflink :) Neste måned får vi ei hoppe ut på stallen som heter Dressed In Mink. Avlshoppe... :)

Av startende travhester(medregnet mønstringsløp/prøveløp)har jeg vert borti(enten stelt eller ridd/kjørt) følgende:
* Scan Lykke Per
* Blifrøkna
* Storeng Draba
* Feseth Lynet
* Spang Eldar
* Stamnes Knekten
* Jera Elding
* Silver Leik
* Berg Rappen
* Torden Frigg
* Storeng Busse
* Scan Perlegutt
* King Youma
* Mustang Range
* Victory Limit
* Rocket Richard
* Quick Wonder
* Alfa Ribb
* Dressed In Mink
...kommer ikke på flere i farten.. De jeg har stelt står med uthevet skrift..
Gå til toppen av siden

knights_kind
» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2003 :  15:49:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg eier en varmbl hoppe, Knight's Kind på 10 år.
Gikk som traver før, men nå har hun desverre sluttet..
Venter føll til våren, så håper det kommer til å bli noe bra traver ut av det.
Liker veldig godt trav, særlig etter jeg fikk Knight's Kind så har interressen bare blitt større, kommer til å ta lisensen til neste år, da jeg endelig blir 16 år!
Ønsker også å utdanne meg innen trav.
Holder til på sørlandet, Hægeland/Iveland.

Naboene rett rundt her har jo noen travere også, Venn Vara er jo bra, og en liten skjønn shettis, Fiffi, og så har de da noen flere også, men de er nok ikke kommet noe særlig ut på banen enda..
Torvar,noen andre naboer her oppe, men han sluttet just som traver nå..
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway

Skrevet - 02/10/2003 :  14:07:47  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
hei (igjen)
nå har jeg fått meg hest på for. en kalblodsvallak på 5 år. han går ikke på travbanen.
er også litt i stallen hos jørn o. olsen. det er arti
Gå til toppen av siden

annelene

» VIP

Skrevet - 02/10/2003 :  19:38:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heia.
Eg drive med trav som e mi interessa nr1! Absolutt! Trav rule!
Har vore på litt forskjellige stallar på Karmøy og på Rune Wiig sin stall på Forus. E nå på stallen(ane) t Åsbjørn Tengsareid.
Har kjørelisens og har kjørt et par løp utenom lokalkjøringar og sånn. D å kjøra løp e skikkelig adrenalinkikc når d fyke avgårde.
Har kjørt Sagi Eden og Rovik Grana i prøveløp og på lokalkjøringar. Har o kjørt någen løp med Berg Frigg (verdens beste!)
Prøvde å ri monte ein gång. Slite litt med d. Va reine ryggtorturen.
Vil anbefala travsporten på d varmaste t adle. Skikkelig action.
Gå til toppen av siden

annelene

» VIP

Skrevet - 02/10/2003 :  19:46:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Jorunn!
Kossen kjenne du t Berg Rappen? Har og vore borti han ein del. E stalljenta hos eigaren hans og stelle halvbrødrene Berg Frigg og Berg Pil. Va ein kule liten hest d, sjøl om an va strie t tider. Dumt d som skjedde med an på austlandet.
Gå til toppen av siden

OzzyO

» VIP

Skrevet - 02/10/2003 :  22:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
eg drive m travhesta,å e (siste dag i dag..) eigeren t ein fantastisk flotte x-traver så hette Spender.. Han har eg hatt i 4 år nå,eid an i 2 av di.. men nå må våre veier desverre skilles..
har nå ei gal flotte 2-års hoppe e:super news, u:queen of magic
(e: gunslinger spur).. blir kanon kjekt å fylla na frammøve! ohh!! eg har bare 1/3 av na då.. men eg regne na så min! ;) hu e oppstalla hoss Åsbjørn Tengsareid,å der har eg hatt hesta di siste 2 årå! trives kjempe godt!

Gå til toppen av siden

Blessi

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2003 :  10:11:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBlessi  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBlessi  Svar med kopi av melding
Hei alle! Er i dag lykkelig eier av ei kaldblodshoppe, har vært det i nesten 3 år. Har bodd i Nordland før, flyttet til Telemark får to mnd siden. Der ble det bestemt at hesten skulle gå trav, i en alder av 13 år. Hesten har gode tider, og jeg ser på henne at hun liker det, så hvorfor ikke?
I alle fall så går hun prøveløp på klosterskogen om ca en mnd;) Så pass dere alle:P Hehe...
Gå til toppen av siden

Ohio_Sweet

» VIP

Skrevet - 12/10/2003 :  14:04:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann=)

Eier en traver-Ohio Sweet,9 år,150.000 innkj.,rek.1.15,3 e.Full Og Coal u.Miss Tex!Ohio er veeeldig liten,bare 1.48 høy,men løper som bare JULING(Vant et monteløp i går)..!

Ellers så har jeg stelt og ridd(og kjørt)hester som Thai Harley D,Sugar Pride,Easter Bunny,Mr,Gazeau,Miss Kikki Lee,Sandy Lee m/flere!DRITTØFFE hester!!!

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2003 :  21:07:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Jeg driver foreløpig ikke med trav i den forstand, men syns trav virker kjempegøy!!! På stallen der ene hesten min står nå, står det noen travere. Det er:

Valiant e. greivin(går enda)
Tom Glup e. glup(pensjonert)
Sandungsblesen e atom vinter(skal ut igjen snart)
Bail Out e Barbeque(pensjonert)

Ellers har jeg hatt på for et par stykker:¨

Elmo Branch e. meadowbranch Elmo(død)
Banker Boy e Laddie Blue Chip(død)

Skal snart(håper jeg) ta montelisens¨, trav er kjempegøy:)

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 25/10/2003 :  00:04:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann=) har hatt/har to travhester selv =) driver ikke på med trav, men har veldig lyst til å lære mer om det, da jeg synes det er en artig sport =)

-sPikE-
Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 25/10/2003 :  10:03:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg trener to travere som heter Huldre Molly og Huldre Gutten. Jeg eier også en traver som heter Heia Snøggen. Har lyst til å prøve han i monté løp, for han går sinnsykt bra.

Braga
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.