hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Finntack
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Finntack
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  17:07:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, hva synes dere om tingene til Finntack? Er de bra, dårlige, god eller dårlig passform osv... Vil gjerne høre deres mening om dette merket.

jeg har en voilock, en shabrack og ei grime fra Finntack. Synes det er veldig dårlig passform på voilocken og shabracken da de klemmer skikkelig på manken til hesten min når jeg skal ri! selv om jeg passer på å legge den godt på plass, før jeg rir. så sklir den ned og klemmer med en gang nesten... Har ikke dette problemet med andre merker(som jeg har brukt selv da)...

Har noen av dere dette problemet?

~*~ Lill ~*~

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  19:06:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Jeg har en schabrack, og den er helt super... Eller jeg har faktisk to. En allround og en dressur. Veldig fine i fargene, selv etter god vask, og ligger veldig fint på hesten. Har schabracker jeg har gitt MYE mer for, som ligger mer "rotete" på hesten...
*Camilla* Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/06/2005 :  19:27:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Synes grima mi fra finntack er fin :) Den virker veldig slitesterk også, litt liten i størrelsen men det går fint. Har en fra før av som enda er like hel etter mange år..
Therese
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 10/06/2005 :  01:17:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er stort sett utstyr til trav de lager da, så salundelag og sliker kanskje ikke bra nok formet? Enkelte underlag ser du de ikke har laget for å kunne li trukket opp innunder salen...

Annet utstyr de har er vledig bra. Av seletøy og slikt. Grimene holder lenge! Selv om det er litt dumt at kroken vender innover. Ulldekkenet er genialt også! Men de andre teppene kan gnage litt. Generelt, FinnTack er veldig bra, men ikke så mye bra til ridning.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  01:40:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har litt utstyr fra Finntack, og er ikke misfornøyd med noe av det :) Bra kvalitet til bra pris.. Og veldig slitesterkt.
Har et regndekken, det kostet vel 550 eller noe... og det er helt supert!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  02:33:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Finn Tack sine tepper og grimer er vel helst produsert med tanke på varmblodstraveren. Men FinnTack er kvalitet. Har selv flere grimer fra FT, voilock, dekken +++, og er kjempefornøyd
Gå til toppen av siden

Main Attraction

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  10:36:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMain Attraction  Svar med kopi av melding
Til meg selv har jeg en kjøredress/bukse og jakke.ER kjempe fornøyd.Holder meg varm uansett vær og vind.
Har en travsele i finntack og den er veldig bra.Grimene er veldig åøreite.
Det meste er veldig bra synes jeg, men alt er sikkert ikke like bra.

Hanne og Main Attraction Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  15:23:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må nesten legge til at den finntack grima jeg har er helt super... kjempegod =) Bruker den til å ri i og den er ikke slitt ell noe, og den holder på fargen(har hatt den en god stund og den henger ute i alt slags vær).. Men er enig med Irriducibili, om at de nok er mer sånne som produserer til trav... Har vært borti finntack travsele, og den virker som er veldig bra... Så av det jeg kjenner til så er det bare salunderlagene jeg er skuffet over.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  17:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har et blått finntack ulldekken, det fra horze til 768 kr.
Det er et veldig varmt og godt dekken, men sømmene ved manken begynte å gå opp, bare etter et par dagers bruk..:( Men ellers virker kvaliteten veldig bra, har brukt det både ute og inne, og det har ikke fått noen rifter o.l. siden jeg kjøpte det for et halvt år siden.
Gå til toppen av siden

helene2

Norway

Skrevet - 10/06/2005 :  21:12:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
Jeg har ett regndekken fra FinnTack, og det er jeg absolutt ikke fornøyd med... det står at det skal puste, men hesten blir fuktig under dekkenet selv om det ikke regner. Om det regner holder det ikke altfor lenge før det blir gjennomvått...
*helene* Gå til toppen av siden

kathrineck

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2005 :  20:21:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har en del utstyr som dekken,grimer,leietau,fortøy,sjabracker, osv fra finn tack, er veldig fornøyd med kvaliteten. prisen er ikke så galen heller. Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 11/06/2005 :  23:31:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har schabraker, grimer,dekken(tynt) Y-brøstreim av lær og sist men ikke minst FinnTack dress(bukse&jakke) til vintern. Dressen bruker jeg året rundt fordi den er tjukk og god og vanntett Har stått på travbana i drit regn og alle vet at etterhvert blr det kaldt men dressen holder stand den Er fornøyd med det jeg har fra FT selv om prisene kanskje er litt stive men man får kvalitet tilbake
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  13:04:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg hørte endel positivt om Finntack mellom annet fra dette forumet.

Om det er billig og bra, så hvorfor ikke? Derfor kjøpte jeg et Finntack fleecedekken, siden det var på tide å investere i nytt. Det er det dårligeste dekkenet jeg noen gang har hatt: Ene frontspenna revna, nylonet i bogen revna (dette var sydd på på en idiotisk måte i det hele tatt)... Aldri mer Finntack-dekken!

Opplevelsen bygget bare opp under filosofien min om at det er bedre å betale litt mer, så får man kvalitet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.