hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny betalingsordning på auksjonen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Ny betalingsordning på auksjonen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/06/2005 :  01:17:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Hestemarked har vist begynt med kid ordning på betalinga på auksjonane no. Det er jo vel og bra. Får håpe ting går litt raskere no. Det trengst.

Men det er også innført ein del andre ordninger

f.eks må man betale ei ekspedisjonsavgift på kr 29 pr vare (står nederst på auksjonssiden og ikkje oppgitt sum i lag med porto) hmmm

og om man vil samle sammen vunnede auksjoner og sende i samme pakke for å spare porto så går vist dette berre om man vinner auksjonen på samme dagen.

Det synest eg er for dårleg.

Redigert av - Lucinda: den 05/06/2005 01:21:11

TORHILD

» VIP

Skrevet - 05/06/2005 :  12:15:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp! Det synes jeg også er dumt På netthandelen går det greit, for der er det flere auksjoner, men ikke her... Men men jeg har vel for mye utstyr som det er, så kanskje jeg klarer å beherske meg nå???
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2005 :  13:55:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg vant to ting på same dagen og jeg fikk ikke spart noe porto. Jeg måtte betale inn 55 kr i porto for begge tingene, altså 110kr til sammen bare i porto... Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/06/2005 :  18:36:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Vel sjølv om man vinner ting på forskjellige dager og dermed etter det nye systemet blir krevd for porto x 2 så sender hestemarked tingene i ein pakke ser det ut til. Dette bemerka eg på mine ting og får derfor ein "gratis" porto ved neste handel. Ja, ja greit nok, men da må eg jo handle fleire varer også da.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.