hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fæl opplevelse, hesten min skada i magen.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Fæl opplevelse, hesten min skada i magen.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Labbis

Denmark

Skrevet - 01/06/2005 :  11:09:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff, det er ikke artig å få skadet hest, men heldigvis ser det jo ut til at det kan gå bra!! God bedring til hesten!
Når det gjelder skrekk-historier på beite, og kvister, så mistet jeg en hest jeg hadde på beite for mange år siden. Hun ble nok urolig da en annen hest dro fra beitet, og tråkket antakelig på en kvist som spratt opp ved juret og kuttet av en pulsåre som går ned til det ene beinet. Hun ble funnet død på beite, heldigvis ikke av meg, men den telefonsamtalen jeg fikk etterpå husker jeg som om det var i går! Jeg unner ingen andre å oppleve det samme!
(Det "ironiske" var at det beitet hun gikk på var et av det fineste beitene jeg hadde hatt henne på, men det var noen kvister der et sted).
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 01/06/2005 :  13:23:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det går nok bra.Slike sår har jeg sett gro fint før.Er bare litt "pes" i starten med rensing/fluer og slikt.
Du skal være glad for at beina er skånet,"Uten ben-ingen hest".:)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  23:23:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det går betre og betre med lille hesten min. Hevelsane under magen er gått kraftig tilbake. Nå legger ho seg til og med ned. Det gjorde ho ikkje dei første dagane antageligvis pga dei store hevelsane under magen som da gjorde vondt.

Gassbindet vi la inn tirsdag falt ut igjen onsdag da eg prøvde å ha hesten ut litt. Ho for og sprang sånn att eg tok ho inn igjen, men før eg fekk tak i ho datt heile gassbindet ut. Men såret var i allefall blitt mykje reinare. Dyrlegen såg på det igjen onsdag og synest det såg mykje betre ut. Så vi har ikkje putta inni noko nytt gassbind. Nå må vi berre ta tida til hjelp så såret gror sakte men sikkert noko lunde igjen.

Bilde frå onsdag 02.06.05

Alle bildene kan sjåast her.

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 03/06/2005 :  23:39:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Auauaua! Det der så ikke noe godt ut! Men det er bra det går rette veien. God bedring videre.

Renate
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 12/06/2005 :  15:47:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Uff:S har en lignende kneskade på en hest på stallen nå! God bedring Leika
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.