hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utleie av stallplass hjemme
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Utleie av stallplass hjemme
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2005 :  12:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hei!

Vet det er mange spørsmål om stall-leie her, har lest gjennom alt men ikke blitt så veldig mye klokere føler jeg..

Har stallen min hjemme, og han kun en hest her. Hun går på utegang, så når jeg har hatt to hester her har de stått inne i samme boksen når det har vært behov(stooor boks)

Nå har jeg tenkt til å sette opp en boks til og leie den ut. Har allerede leietaker(søt fjording på 1 år.)

Stallen er gammel men i god stand. Koselig med tømmervegger. Litt lavt under taket men har huset to store dølahester før. Har fem forskjellige beiter og alle er kjempestore(størrelse på en stor sommerbeite på alle fem)
Hun som skal ha hesten sin her ordner for, utslipp(?), og slikt selv, mens jeg ordner flis, strøm, vann ute og inne, gjerder, og div.

Hvor mye ville dere ha betalt for en stallplass som dette?

I og med at jeg da må sette opp en boks til må vi støpe gulvet på nytt.
Kostnadene på boksen og nytt gulv, ville dere ha vært med å betale det og litt mindre stall-leie, eller ville dere ikke hatt noe med boksen å gjøre? Hun er samtidig naboen min, så det blir vel en del delt ansvar.

På forhånd takk for svar og meninger!

klem Ane c",)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  19:42:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hmm.. Jeg ville fått henne til å betale litt for utgiftene med å lage ny boks, og kanskje tatt ca 1500 i stalleie =) Høres ut som en fin stall =)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  20:41:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også stall hjemme,og har to bokser. For tiden leier jeg ikke ut,men har hatt flere leietakere før.

Har lufte-gård med grus,og pleier å gjerde inn fra den og bort til boksene,så de har tillgang til bokser/luftegård om vinteren. Og om sommeren åpner jeg opp til beite,så de har det i tillegg til luftegård/bokser.

Om sommeren har jeg pleid å ha dem på utegang(som forklart ovenfor),mens om vinteren står de inn om natten.

Begge boksene er store(nye),og stor høyde under taket,med halv-dører ut som står åpne(øverste del) hele døgnet(kan dog lukkes ved behov).

Jeg tar alle foringer(tre om dagen),samt sleppe ut/ta på dekken ol. Ved ferier regner jeg med at leietaker er behjelpelig....

Fòr og spon står eier selv for å skaffe. Mens jeg tar ansvaret for å holde gjerder,strøm,vann ol.

Jeg tar 700 i mnd. i leie.....

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 02/06/2005 20:44:19 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.