hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Børjes
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Børjes
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

elin
» VIP

Skrevet - 28/05/2005 :  09:42:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvordan det går med Børjes? Har de begynt å sende til Norge?

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 28/05/2005 :  10:27:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Jeg tror det går ann og bestile gjennom ekeberg..
Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

Therese & Gubben

» VIP

Skrevet - 28/05/2005 :  23:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Börjes selger hos Ekeberg Hesteutstyr i Sarpsborg! Anbefales!! Tror du kan bestille over postordre også.... Butikken er da uansett best.... men er`ke alle som bor i Østfold, men skal du til Sverige kjører du rett forbi...Er bl.a. ille fornøyd med helskinnbukse i bomull til ca 350kr
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 29/05/2005 :  21:26:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
De sender til Norge!
Men tollavgifter kommer i tillegg.. Det er ikke mye da..
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2005 :  11:32:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler på det høyeste og bestille igjennom ekeberg hesteutstyr i sarpsborg om du skal ha noe i fra Børjes.

Det går også ann å bestille via mail, på internett butikken, og via brev rett til dem. Men dette er noe jeg IKKE anbefaler. Bestilte fra internett selv, og går fortsatt å venter på varene mine. Nå har det gått over 2 måneder og enda ingen varer... Jeg har sendt drøssevis av mail og klaget og det er samme svaret hver gang, problemer med tollen, problemer med tollen! Og man får ingen avslag eller rabatter selvom man venter så lenge!

Ei venninne bestilte av de over tlf, og hun henter det alltid i sverige for da kan man bestille ting de ikke sender til norge, som gjerde pinner osv... Og da tenkte hun at hun bare kunne føre over det jeg hadde bestilt sånn at det kom sammen med hennes bestilling... Men da sa de at de at jeg ikke hadde noen bestilling inne. Så sendte jeg mail og spurte og forklarte hva jeg hadde hørt, men joda de hadde bestilling inne på meg de!!

*oppgitt*

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  14:24:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Hvis man skal bestille via Ekeberg, holder det å sende de en mail eller må man ringe? Fikk endelig katalog idag og har endel som skulle vært bestillt i løpet av sommeren :) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.