hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HAFLINGER HINGST=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 HAFLINGER HINGST=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

--*Cheri*--
» VIP

Skrevet - 23/05/2005 :  21:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heija=)
Jeg lurer på om det er noen som har sett, kjenner en haflinger hingst med navnet Klodsovs Gård Anjin, eller Klodsvågsgaard Anjin... Klarer ikke å stave navnet... Men det er liknende på det...
Han er faren til hesten min... Og han står i Danmark (hvis han lever). Jeg har et sort/hvitt bilde av ham, men det er så dårlig. Håper at hvis det er noen som har bilde av ham, eller noen som har en hest, og som han er faren hos, tar kontakt!!! og sender bilde=)horselover_524@hotmail.com

L.S.

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  21:52:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
KLODSKOVGÅRDS ANJIN har 112 registrerte avkom.. Han er født 2/5-1983, men aner ikke om han lever..Hans siste avkom er faktisk hoppa di :) Har også bare sett et svart/hvitt bilde av han, sikkert samme som du har.
Vet at han er far til Amor, som eies av Merethe Nyrønning.. se vip: Amor.

Er kåret II KL B med følgende beskrivelse: 5HINGST AF GOD TYPE. TYPISK HOVED. VELREJST, SVÆR HALS. LIDT STEJL SKULDER. BRED MANKE. GOD OVERLINIE. VELFORMET KRYDS. FOR FINE LEMMER. SMÅ LED. KORTE KODER. HÆLDENDE UDV. DRAGTVÆG. BEVÆGELSEN KORT OG SVINGENDE FOR I SKRIDT OG TRAV. MATERIALPRØVE 665 P.

Ellers ville jeg kanskje forsøkt å etterlyse avkom på forumet på haflingerforeningens hjemmeside.. Evnt kan du ta kontakt med registrator og høre om Anjin har flere avkom i Norge.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.