hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjenner du noen av disse hestene???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Kjenner du noen av disse hestene???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

misstrivial

» VIP

Skrevet - 23/05/2005 :  18:29:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynner med lista med en gang

Tuborg = svart og hvit liten shettlandsponni. Ble solgt som hingst til kristiansand, men er sikker vallak nå.

Ferdinand = ble solgt til nednes i arendal for noen år siden. Er hvit med rød hals og hode, hvitt ble og ett blått øye. vallak shettis

Tarsan/tarzan = svart og hvit shettis vallak stod hos "brobakken" i froland før.

Rednex = liten rød shettis kraftig vallak, stod også i froland før.

Buster nå pinokio = hvit litt større shettis, vallak stod også i froland før.

Samson = rød med bles og en hvot krone på bakbeinet, sikkert død nå, ble solgt til tvedestrand

Hovssokka = Rød med fire hvite sokker og stjernebles. Ble solgt til midtnorge. Er litt "stresset" men snill hest. Er avlshoppe

Bjerregårds Benti = skimmel welsh ponni b vallak. er nå ponnitraver står på østlandet, tror eieren heter anne line eller noe. Vandt ponniløp på newton hehe

Rappeldi = svart kaldblods som står på østlandet hos han treneren åååå husker ikke hav han heter, geir vegar gundersen tror jeg.

Moorlands Edith = Brun welsh ponni hoppe, kjenner du henne, vil vite alt om denne hesten. Hun er mamman til min hest. stod i tvedestrand før vet jeg

helert

Skrevet - 25/05/2005 :  15:24:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
For 3 år siden gikk jeg sammen med ei på Kalnes vgs i Sarpsborg som hadde en stor ridehest ved navn samson som var en rød vallak. Tror han hadde bles ja, var oppi åra og en meget stabil fyr. Ho bodde da et sted i indre østfold... Ho het marianne.. Gå til toppen av siden

Cesar

» VIP

Skrevet - 27/05/2005 :  13:44:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjenner både Tuborg og Ferdinan. Men vet ikke hvor de er nå. Jeg tok med meg lille tuborg fra danmark når han var baby, og eide Ferdinan en periode. Solgte dem samlet for endel år siden.
Så om du finner ut noe om hvor de er nå, hadde det vært moro å høre..
Gå til toppen av siden

Sahara

» VIP

Skrevet - 02/06/2005 :  00:50:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Marianne Ervik heter ho og gikk i klassen min på Kalnes.
Jeg red Samson noe og vet hat hun leverte han tilbake til eieren.
Håper det hjalp noe.
mvh
Marthe

Kopi av melding:
For 3 år siden gikk jeg sammen med ei på Kalnes vgs i Sarpsborg som hadde en stor ridehest ved navn samson som var en rød vallak. Tror han hadde bles ja, var oppi åra og en meget stabil fyr. Ho bodde da et sted i indre østfold... Ho het marianne..

Opprinnelig postet av helert

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 02/06/2005 :  01:07:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sahara : Vær litt forsiktig med å legge ut andres fulle navn på internett...husk at alle kan lese disse innleggene,og jeg hadde iallefall ikke likt at mitt etternavn ble lagt ut uten at jeg gjorde det selv... ;) Da er det bedre å gå inn på vip og si du har opplysninger,evt kontakte på mail hvis det er oppført(eller legge din mail på vip så h*n kan kontakte deg)

Bare et tips... ;)

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 02/06/2005 01:10:08 Gå til toppen av siden

lantano
» VIP

Skrevet - 01/12/2006 :  23:34:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener ay Moorlands Edith er Edith som jeg husker fra gammelt av. Da Stod hun i Arendal. Stamtavlen hennes og avkom finner du da i så fall i ponniavlsforemingens stambok:) Vet hun hvertfall har ett nydelig avkom. en Rød vallak som heter Valentiin ( etter: Sweet William). og mener å huske ei hoppe som heter Sweet Darling som jeg også tror er etter Edith. Gå til toppen av siden

LilleBille

Skrevet - 15/12/2006 :  22:51:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg kjenner til Anne Line som eide Benti i nesten 4 år, og som du sier du så vant med Benti på newton. Men hun holder ikke til på østlandet, hun holder til i trøndelag. Men hun solgte netopp benti til finnmark.. Gå inn på hjemmesiden til anne line og ta kontakt med henne om du ønsker mer info, osv.. : http://piczo.com/stallalstadnordre

Pippi ... My Peace Of Mind <3 Gå til toppen av siden

Sandra_&_Flora

Skrevet - 06/01/2007 :  23:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan finne info om rappeldi og hovssokka på:

http://sport.rikstoto.no/Default.aspx?modus=0
Gå til toppen av siden

j.i.m

» VIP

Skrevet - 09/01/2007 :  11:28:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
kan det være denne Samson du leter etter? http://home.online.no/~hhaugsru/index2.htm Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.