hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Horsemanship-trening av misshandlede hester!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 Horsemanship-trening av misshandlede hester!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  13:03:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har en hingst på fòr som snart skal sendes tilbake. (Desverre).
Jeg er 14 år gammel og har trent denne hesten fra "starten". Han var virkelig ødelagt da han kom til meg. Eierne han har hatt før, slo han med STOKKER! Kan dere virkelig tro at noen kan få seg til å gjøre noe slikt?! De slo han mest i ansiktet og halsen for da han kom til meg bet han ol, og når han viste at han hadde gjort noe galt "krympet" han seg liksom sammen og ventet på slaget. Det var helt forferdelig! Han bet jo fordi han var engtselig. (Da han kom til meg var det altså noen år siden han ble misshandlet men det satt, og det gjør det fremdeles, igjen tydelige signal på at han var blitt misshandlet.)
Jeg synes simpelthen at det er helt forferdelig at folk kan få seg til å gjøre noe slikt mot levende vesen! Synes ikke dere?!
Jeg greide å få han trygg på mennesker, vendte han av å steile med rytter, løpe ut, bit, jage folk, og mye mer med "min egen" form for horsemanship. Det funket faktisk veldig bra, og nå er han som en engel uten vinger. (Han er hvit altså) Noen strie dager er det selvfølgelig enda men ikke så galt som før...
Han er så søt!
Skal kjøpe egen hest og da må han hjem dit han egentlig bor.
(Det er ikke de som misshandlet han altså!)

Jeg elsker han høyere en himmelen!!!!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

helert

Skrevet - 26/05/2005 :  11:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fint at du har klart å gjøre livet hans bedre... håper han får det bra dit han kommer også .. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2005 :  15:47:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Ja, får håpe han fortsatt får oppleve gode og positive ting :)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.