hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva savner dere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hva savner dere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  20:48:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har en ponni og en ganske stor hest. Og heste og ponni utsyr er ikke alltid like enkelt å få tak i. Spessielt til veldig store eller små hester. Har dere liknende erfaringer?
Mitt problem er å få tak i dette utstyret innen rimelig tid. Eks: bein belegg osv...

Lene

www.stall-hestevold.dk

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  20:56:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Savner beinbelegg jeg også, i cob :P De jeg har til min ponni er enten i ponni som er for smått eller full som er for stort.
Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  20:59:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Savner ting til små ponneir/shetlandsponni jeg
Finner nesten ingen ting til shetlandsponni..

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  00:55:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sitter faktisk og prater med ei venninne om dette nå...

Jeg sanver en sal som passer elefanten min! Målte henne til 36 i fjor, da gav jeg opp og kjøpte bomfri istede... Og så savner jeg tynt, tredelt fullsjekk bitt i messing... Ellers så passer faktisk det meste i full til Loli, bare gimer hun kanskje må opp i ekstra full i om vinteren...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  01:01:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Vi har slitt med og finne en sal som kan passe ponnien vår (blir alltid liggende oppå skuldrene hans og klemme, og at de sklir..). Har aldri funnet en som har vært god på ham, da han har litt manke og ellers er tykk rundt magen. Hans helse tilsier at han ikke kan være for aktiv så det er begrenset hvor mye vi greier slanke ham da.
Kan nok kjøpe bomløs sal, men savner ponnisal som kan passe tykke ponnier med litt manke..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  12:01:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!
Jeg kan kanskje hjelpe deg.
Handler fra en Engelsk butikk, og skal til å bestille mer nå snart.
Vi kan jo gå sammen om en bestilling, sparer på portoen, og det er absolutt rimeligere enn i Norge!
Kan du ikke ringe, skrive en mail, så kan vi snakkes sammen.
Om du ringer, når du meg lettest etter 21 alle dager.
Tlf: 45028615.

Hilsen
Annette
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  12:15:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Siden han er såpass gammel som han er, og er pensjonert hadde jeg ikke tenkt og kjøpe noe dyr sal til ham.. Min datter har bestemt seg for og prøve westernsal som en løsning, så får vi se om detn kan ligge bedre på ham :) * krysser fingrene haaardt *
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  12:34:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg savner champion showring med metallspenne. Suukke. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  18:13:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Vi hadde jo en "savne debatt" om de gule børstene med trerygg, eller disse fargede i enten røde eller blå (fantes flere farger også) med hvit plastrygg og rutemønster i plasten.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  18:34:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
I den tiden min datter kunne være aktiv med ponnien sin savnet jeg også og kunne kjøpe gullsko til ham... Han bruker str.0 x 4 og gullskoene vi kunne få tak i gikk bare ned til 0 x 3 tror jeg det var. * typisk, grrr *
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.