hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - For Tidlig??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestestell
 For Tidlig??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  09:18:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI

jeg lurte på om det er for tidlig å begynne å vaske hesten utendørs??

Om dagen når det er fint vær er det sånn 21grader og kjempe varmt, men om natta har det vært rim på bakken

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  09:45:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Nei det syntes jeg ikke, jeg har badet våre hester ute (godt lunkent vann )i noen uker nå. Men bare huske på og leie den tørr, eller hvertfall sørge for at den er god og tørr før kvelden i og med at det er såpass kaldt om natta.
Hestene våre har hvertfall ikke tatt skade av det, blitt forkjøla o.l.
Så jeg mener at du bare kan vaske og kose deg :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  12:12:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Nei, syntes heller ikke det er for tidlig, vasket hesten min ute i mars og lot han tørke i sola, gikk helt fint det. Det har ikke så mye å si hvor kaldt det er om natten; vasker du hesten om dagen er den jo tørr før det uansett.
Gå til toppen av siden

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  21:54:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Jeg begynte å vaske hesten for 2 uker siden!
Syntes ikke det er for kaldt nei!
Som Bente71 sier: husk å leie den tørr eller legg på et dekken

Og det mente jeg...

Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  21:08:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
enig i hva de sier. er ikke for tidlig. har vært ute å svømt et par ganger i elva med hesten min, og han klarer seg veldig fint. tørr når vi er hjemme igjen =) og regner med elva er litt kaldere enn vannet du skal vaske med... Gå til toppen av siden

<<ida>>

Skrevet - 26/05/2005 :  11:53:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg synes det ikke er for tidlig, å vaske hesten,. Men er det steder i lande det er kulle grader fortsatt såp ville i alle fall jeg tatt å vente med å vaske,. Jeg er enig med de andre.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.