hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvor ville du vært akkurat nå??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvor ville du vært akkurat nå??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  09:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
er ikke heeelt sikker på om det er et slikt spørsmål oppe allerede,
men jeg prøver

hvor ville du vært akkurat nå, og hvorfor??

jeg ville vært i stallen jeg, for har ikke vært der siden lørdag..
har tarm-infeksjon

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P

Ullsokken

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  09:47:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg ville ivertfall ikke vært her jeg er -- på skolen. Syns det er nok mas om eksamener nå!

Jeg ville vært ute på fjorden og kjørt båten min. Langt bort fra tanker om karakterer og framtidsplaner..
Fordi jeg trenger det før jeg blir kokko i hodet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  10:13:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg ville vært på Gjøvik hos kjæresten min, jeg ;-) Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  10:52:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Alle andre steder enn på skolen!
Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  11:06:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg ville vært på mitt eget småbruk, og vært så rik at jeg slapp å jobbe resten av livet, så jeg bare kunne kose meg med hestene mine.

Også ville jeg vært frisk!! Er lei av å være syk nå!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  11:18:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Hvis jeg fikk velge...?

Da ville jeg sagt "tryll tryll", også vips hadde jeg vært på Blue Hors 52dager før avreise! Jeg gleder meg sånn, wee...jeg skal flytte til Blue hors jeg skal Flytte til Blue Hors... ikke les det med ertetone da værsåsnill, det er bare det at jeg er så glad for at jeg fikk en sånn drømmestart på utdanningen...WEEEEEEEEEEEEEE...

Kunne jeg vært gladere???

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  11:49:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Kunne jeg valgt selv, hadde jeg nå vært på et varmt sted med masse gode treningsmuligheter, hestene mine og typen min
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  12:23:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Alle andre steder enn her hjemme sammen med anatomibøkene mine, helst i stallen;)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  12:52:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg skulle ønske jeg var på kurs med Mark Rashid!
Men akk.. Det blir nok med drømmen.

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  15:30:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg skulle ønske at jeg var ute på ridetur, at Blida var blid som ei sol og at sola selv kunne stikke nesa fram. Kommer netopp hjem fra skolen med et par litt deprimerende karakterer i sekken. Sitter nå og kler hestesko med sølvfolie før konfirmasjonen til helgen. Du aner ikke hvor kjett det er etter 7 hestesko! Og jeg skal ornde 40!
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  23:05:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
I et herlig boblebad...

*sukk*

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  23:23:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I et herlig boblebad...

*sukk*

Opprinnelig postet av SøbergPrinsen

Enig

Ellers har jeg sett at denne tråden har eksistert en stund før jeg rakk å svare. Første gang jeg så den var da jeg var på jobb tidligere i dag, men da var jeg så trøtt, samt at jeg hadde noen jobbting å gjøre, så da kunne jeg ikke svare. Da savnet jeg senga mi sterkt Dro tidlig hjem til den.. *hehe*

Samtidig har jeg mine jobbdager (som f.eks. i dag) hvor produktiviteten er tilnærmet lik null, og hvor man lengter etter et praktisk og hjernedødt yrke hvor man føler at man har gjort en innsats i det man går hjem. Siden jeg "egentlig" skulle jobbet på dressurstall i England er det vel det som som oftest slår meg først. Her sitter jeg med en "kjedelig" datajobb, mens jeg faktisk kunne fartet rundt i England og jobbet med hest.. Jaja.. Men i bunn og grunn så seiret fornuften. Jeg hadde vel drømt om "en kjedelig datajobb" av og til om jeg jobbet med hest også..

Jeg hadde en sommer en rekke ønsketenkinger om hva jeg burde hatt som alternativ sommerjobb. Jeg satt inne og programmerte, og så stadig gressklippermannen kjøre forbi i sommerværet. Inne var det selvfølgelig iskaldt fordi air condition var på fullt. Av og til har jeg seriøst drømt om å kjøre gressklipper Jeg har til og med drømt om å male opp sånne streker på parkeringsplasser (jeg så en som gjorde det en gang rett utenfor denne datasommerjobben jeg hadde i sin tid). *hehe* Men det er vel slik at man har sine dager i alle yrker og i alle situasjoner.. Da jeg satt på skolebenken savnet jeg stadig å gjøre noe annet, mens jeg nå ofte kan lengte tilbake.. Det er vel sånn at man alltid tror at gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  23:34:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle ønsket jeg satt og pratet med Bill Dorrance..
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 12/05/2005 :  09:15:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Skulle ønske jeg og familien min fikk muligheten til og ta en uke i Syden jeg, før den ene tispen vår skal valpe om 5 uker. Hadde vært herligt og få ladet opp batteriene til det :)

Ellers så har jeg det bra egentlig, kan løpe ut i stallen når jeg vil hva tid jeg vil ( 10m utenfor huset), skal reise med hestevenner til Danmark på araberhestutst om ei uke, Sverige i neste mnd og Aachen i sept. Så jeg kan ikke klage :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

helert

Skrevet - 20/05/2005 :  14:13:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skulle ønske jeg var i et nyinnkjøpt hus på landet. Sukk Eller i Egypt. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/05/2005 :  14:34:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Så langt pokker i vold (beklager ordvalget) vekk fra denne dataen og den &%/()= eksamenen som ligger forran meg. Har eksamen i digitale mediers historie, og oppgaven er som følger.

"John Naughton hevder at åpenhet er en innebygget verdi i Internetts arkitektur. Hva mener han med dette? I hvilken grad mener du Naughtons beskrivelse av truslene mot denne åpenheten er relevant for dagens situasjon på Internett?"

Den så grei ut. Helt til jeg satte meg ned og skulle undersøke det. Det står en halv side i pensum om hva John Naughton mener, og temaet er ufattelig vidt. Prøver å få skrevet noe, men det går ikke direkte bra. Heldigvis vet jeg at det er hardt å stryke på slike eksamener. Blergh.

Heldigvis skal jeg på Levade i kveld, da.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.51 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.