hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Eid 2005. Kva synst du om resultatet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Eid 2005. Kva synst du om resultatet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 08/05/2005 :  16:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Var du på hingsteutstillinga 2005 på Eid.

Kva synest du om resultatet.

Klasse 1:
Greit resultat sånn sett. Frederik Skovå var etter min meining den flottaste i den klassen, men kunne sjølvsagt ikkje stillast forran dei som fekk 1.pr. Han kjem nok dit ein gang han også så sant avkommene blir bra. Han kunne jo ikkje få høgre enn 2.pr endå. Setter litt spørsmålsteikn med Ljosprins og dei gode kommentarane på avkomma hans. Han har mange gode avkom det er eg veldig enig i, men dei tre som møtte etter han på Eid i år var det dårleg kvalitet over. Spesielt på beina noko som går igjen hos Ljosprins avkom. Dalargut var nydelig synest eg, og var vel ein av tre (trur eg det blei) som fekk 9 på bevegelser. Kviablakken var for grov for min smak og han blei heller ikkje satt i kvalitet.

Klasse 2:
Heilt ok resultat, men hadde ikkje trudd dei ville ta ut Sveiar med så pass eksteriørpoeng. Dei lot ein hingst gå igjennom med omtrent samme eksteriørpoeng og dårlegare utvida bruksprøve i fjor. Spissen var flott, Hermanto var eg litt skuffa over. Han var blitt tung. Den som var flottast i kroppen (i klasse 2) synest eg var Fiskarguten, men han kom vel sånn sett på rett plass. Han er så urein i fargen og det ser ut som han har sommereksem eller noko. Men flott ridehestkropp det er der på han. (Dog skal det vel diskuterast om ein hest som har tungefeil bør vinne ei utvida bruksprøve og få 9 poeng på ridning.)

Klasse3:
Spissen var ikkje min favoritt, hadde sett meg ut både Hjellar nr 3 og Sofin nr 2, men Rudsmo Råssar syntest eg ikkje så veldig om. Liker ikkje hodet hans men jaja. Ellers så hadde eg også tru på Rånnson og Draggutt som blei kåra. Desse er ganske like men Draggutt er ein litt lettare type. Dei er litt små og korte men fine typer.

Hadde jo også håpa på broren til hoppa mi, Torsetblakken, men den var altfor tynn. Håper dei får hold på den og kjem tilbake med den neste år for det er ein flott hest. Og einaste treåring som fekk 9 på bevegelser. Etter min meining hadde den også vore kåra dersom holdet hadde vore passeleg. Men sånt skjer dessverre.

Sjå bilder frå utstillinga her: Hingsteutstillinga på Nordfjordeid 2005


Redigert av - Lucinda: den 08/05/2005 16:29:58

Kajsa

» VIP

Innlegg: 767

Skrevet - 08/05/2005 :  23:12:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Og dette var temaet jeg nettopp hadde tenkt å starte selv. Jeg kom meg ikke til Eid i år. Måtte veldig på utdrikkningslag til en venninne, og dermed ble Eid ofret denne gang.

Satt akkurat og så på bildene på fjordhest.no og jeg lurer veldig. VAR det så mye dårlige hester i klasse tre? Ut i fra bildene så er det mange av dem som ikke ble kåret som ser knallflotte ut i min verden. Synes det er mye kraftig og tung hest som har blitt belønnet i år jeg... stemmer det?

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 08/05/2005 :  23:26:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Bildene forteller nok ikkje alltid virkeligheten heller. Synest ikkje dei tre i kvalitet av treåringane er av dei tyngste. Men i det heile synest eg ikkje det var spesielt mange av treåringane som var lette heller blant alle som møtte. Utenom den som var for lett da. (for tynn, altfor tynn men det viser ikkje så godt på bildene)

Nokon spesielle du tenker på av dei som ikkje blei kåra??

Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Innlegg: 767

Skrevet - 09/05/2005 :  00:21:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Dalarprins, Nor Thun, Gløgg er hingster som i min verden ser fine ut på bildene men som ikke ble kåra

Tunge premierte; Krogs Balder og Dalargutt bl.a

Kviablakken: så ikke pen ut, kraftig og grov

Av de premierte så har jeg jo sett noen av dem før, men disse kaller jeg PENE ut i fra hva jeg har sett før av dem og utifra hva bildene viser:
Frederik Skovå, Ljosprins, Rudsmo Rossar, Hjellar (så knallfin ut), Sofin

Von Vinter?? Trukket fordi?

(sorry stikkordformulering, klikket fra oh evig treige fjordhest.no og inn hit med "notater" mens jeg bladde gjennom bilder på nytt)


Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 09/05/2005 :  01:12:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Dalarprins fekk 6 poeng på bein ellers hadde han nok klart seg. Fekk 8-7-6-8-7 men blei ikkje kåra med vekt på beinkvalitet. Synest eg er bra. Uten gode bein ingen hest.

Nor Thun fekk poenga 7-6-7-8-7 så det var kroppen dei ikkje likte på han. Akkurat kva er eg ikkje sikker på.

Gløgg hadde både dårlege bein og dårlege bevegelser. han var heller ikkje av den lette typen slik eg ser det. Fekk poenga 7-7-6-6-6. Han fekk 5 på bevegelser under køyreprøva. Så sjølv om han var gulblakk så synest eg det er heilt greit att dei ikkje kåra han. Så dårlege bevegelser ville eg aldri i livet brukt på noko hoppe.

Von Vinter blei trukket pga ikkje godkjent køyreprøve. (hesten klikka nermast)

Krogs Balder var absolutt lettare enn Hermanto f.eks. Synest Krogs Balder var flott og han hadde nest best utvida bruksprøve. Det var nok også med på å gjøre han til spiss.

Dalargutt er i allefall lettare enn Ljosprins på samme alder. Synest Dalargutt var flott eg. Og gode bevegelser. Sjå bilde av han her.

Kviablakken var tung og grov ja. Og han stod ikkje i kvalitet heller. Hingstane blir ikkje avkåra eller satt ned i premiegrad som 8 åringer uten att dei avler dårleg så han blei vel plassert rett.

Ljosprins var fin, men litt for tung synest eg. Og eg liker ikkje att det er så mange etter han som har dårlege bein. Blant anna fekk Gollen e. Ljosprins 4 poeng på bein. (3 hingster blei stilt etter Ljosprins i år, ingen blei kåra)

Rudsmo Råssar har stykt hode etter min meining eller så er han ok. Ellers er eg enig i att Hjellar og Sofin og Frederik Skovå er flotte.

Sjå mine bilder frå utstillinga her.


Redigert av - Lucinda: den 09/05/2005 01:13:59 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 09/05/2005 :  01:24:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Bildene som ligger på fjordhest.no av Krogs Balder og Dalargut viser nok ikkje desse heilt slik dei er. Dei ser tunge ut på dei bildene ja, men slik er dei ikkje i real life.


Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Innlegg: 767

Skrevet - 09/05/2005 :  01:37:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
TUSEN takk Lucinda

Skal gå og snike på mer bilder nå. Det er det at bilder kan lure en óg. Det er vanskelig og se dårlige bevegelser utifra et fotografi f.eks *løpt for å snuse på bilder*

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 09/05/2005 :  16:49:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hoppa av glede da Hjellar ble dratt inn i midten av ringen, og alle vi i Gudbrandsdal Fjordhestlag ba for at han måtte komme langt opp. Ble veldig glad da han ble nr. 3, selv om jeg egentlig hadde pekt meg ut han som spiss. Ble også veldig glad da en annen gudbrandsdøl, Krogs Balder, ble spiss. Jeg syntes han fortjente det!!

Klasse 1: Ble som deg Lucinda ble jeg litt paff da Ljosprins ble satt først. Hadde håpet på Dalargutt der. Ellers gleder jeg meg til å se hva Frederik Skovå kan by på i fremtiden.
Ble litt sur da Gudbrandsdal Fjordhestlag solgte Pera Gut før årets utstilling, men det kan jo ikke jeg gjøre noe med. Tror kanskje ikke at han kunne ha kjempet om den hvite sløyfa, men jeg tror nok at han hadde forsvart 2.premien sin!!

Klasse 2: Likte spissen godt, men hadde egentlig håpet litt på Fiskarguten. Men han fikk egentlig den premiegraden han fortjente. Synes også at Eikåsen Gullfaks er flott.

Klasse 3: Jeg likte heller ikke spissen så godt. Her var Hjellar min favoritt fra første stund, mye fordi han skulle selges til Gudbrandsdalen etter utstillinga. Synes helst at rekkefølgen på de 3 første skulle blitt denne: Hjellar - Sofin - Rudsmo Råssar. Synes kanskje at det var en og annen slurvete kjøreprøve i år, det var jo en hest som nesten gikk berserk jo (var det Von Vinter eller noe?) + at det var noen hester som fikk helt ned i 29 av 50 poeng. Det er alltid spennende å se på 3 åringene og på hva de kan tilby. Av alle de treåringene som møtte var det vel (om jeg ikke husker feil) åtte som ble kåret. Jeg likte også godt Fløgstad Vonar til Reinert Skumsnes og Draggut, eid av Arild Sæthre.

Jeg og hadde håpet på Torsethblakken, men jeg håper Jonas prøver igjen til neste år med han.

Gleder meg allerede til neste år!!
Synes alt i alt at det var en vellykket helg jeg, selv om det regnet litt...

Alle som har bilder fra Eid på vipen sin må si fra til meg, blir aldri lei av å se bilder derfra!!


www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 09/05/2005 :  18:04:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har lagt ut bilder på vip`en min!! Gadd ikke å legge ut alle, tok bare de som ble mest vellykket!! Har ekstra mange av Hjellar, ble vel ca. 50 bilder av han fra alle mulige vinkler.... La ikke ut alle sammen da...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 11/05/2005 :  11:47:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Heisann! Ja det var stor jubel i Ørsta-leiren, då begge gutta våre blei stilt i kvalitet

Eg blei kjempeskuffa når eg såg att Hermanto etter 4 veker, han var blitt kjempetung i framparten, fått underhals og greier. Han hadde mista mykje muskelmasse i bakparten, og over ryggen var det ingenting att. Han va øm under halsen og hadde ømme kular over ryggen, og han var diagonalt halt! Etter nærmare undersøking viste det seg at han er blitt feilridd på testen.. Vi fikk alle hakeslepp når vi fikk høyre at han fikk berre 7 på riding. Bevegelsane hans var blitt kortare og stive.. Vi begyndte å undersøke litt, og ein tysk berider, Christina Tietgen kom og prøverei han. Ho kunne konstatere at han var feilridd. Ho sa faktisk rett ut at hesten hadde lidd under rytter i fire veker, og ho hadde sett på rideprøva og sa at dersom ein av hennar elevar hadde ridd slik hadde ho dradd han av hesten og piska han..(!) etter kvart viste det seg også at det ikkje berre var hermanto som var feilridd..samtlige hestar som han karen hadde ridd var diagonalt halte blei det sagt. Det blir sjølvsagt sendt klage. Christina Tietgen ville kjøpe Hermanto, så han reiser til Hamburg etter sesongen i Ørsta. Der vil han få ein breispektra utdannelse, før han kjem tilbake til eid og skal stillast som 8 åring, og få sin 1.premie Noko som betyr ein del for oss som har/skal ha avkom etter han. Vi i Ørsta Volda fjordhestlag har også då opsjon på å leige han den sesongen. Det er forresten Christina Tietgen som eig Fjølestaen. Ifølge Christina vil det ta ca 6 mnd å ordne opp i feila som blei gjort på testen. (ho kunne forresten med sikkertheit seie at det var der problema hadde oppstått, og ikkje før) Her er bilde av Fjølestaen i Tyskland: http://www.fjordpferde-info.de/eintrag/eintrag.htm

Skal forresten bedekke med Hermanto i år, kjekt å ha han 5 min skrittetur ifra oss

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway
Innlegg: 1000

Skrevet - 11/05/2005 :  23:17:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Har nettopp "beundret" dommerkortene. Jeg syns det har vært mye mas om å lage "en bruksvennlig" fjordhest... Greit at bilder kan lyve, men det aller meste som ble kåret var knøttsmått med KORTE halser. Hva så om hodet til alexander var stort, DET var en fin hest det... Med SIZE!!!

For de som ikke vet det... dommerkortene kan sees på nhest.no

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 11/05/2005 :  23:45:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
synest også alexander såg bra ut ved 1. augekast.. men det var nok berre størrelsen som lurte meg litt. han fekk elendige karakterar, også på køyreprøva. mange 3 åringar med dårlig kvalitet på i år, og synest dei som blei kåra var dei som fortente det. Ellers synest eg det var trist ar Hauk blei avkåra..han likte eg kjempegodt! Og så er han 150 i mh:)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 12/05/2005 :  13:15:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Elendig køyreprøve vil eg ikkje kalle køyreprøva til Alexander. 7-7-8-7-7 er ikkje dårleg, men ikkje topp heller sjølvsagt.

Ellers så synest ikkje eg man berre kan sjå på kropp og størrelse og glømme resten. Eg vil ikkje ha ein gul hest eg vil ha ein flott fjording. Det store hodet som og var stygt (til Alexander) vil kunne sette masse spor etter seg i avlen. Det vil ikkje eg ha i allefall.

Dessuten skal man være forsiktig med å lage fjordingen for stor også. Fjordingen er ein eminent køyreponni. Men lager vi for mykje for store fjordinger så mister vi køyreponien. Vil vi det?? Det vil ikkje eg.

Synest heller ikkje att dei treåringane som blei kåra bærer preg av å ha korte halser. Utviklinga er på vei, men vi kan ikkje forlange att det skjer med store steg. Det tar tid.

Høgda på dei kåra treåringane:

Rudsmo Råssar: 144
Sofin: 145
Hjellar: 144

Resen: 146
Draggutt: 142
Rånnson: 142
Rindals Røff: 140
Fløgstad Vonar: 140

Av dei som ikje blei kåra av treåringane var høgda slik:

1 på 152
(Alexander) dårlege stive bevegelser og dårleg rasetype (mest pga hodet)
1 på 147
(Gløgg) svært dårlege bevegelser og bein
2 på 146
(Torsetblakken) allfor tynn som trekte ned på kropp og muskler
(Gollen) svært dårlege bein og bevegelser
1 på 145
(Lyngsblakken) dårlege bein og bevegelser
4 på 144
(Jakobgardens Salamon) dårleg rasetype, dårleg kropp, svært dårlege bevegelser
(Kårstad Prins) dårleg preg pga for grov type, for mektig hals
(Løkke prins) pga bein og litt lågstilt
(Von Vinter) ikkje godkjent køyreprøve, fekk også trekk på halsen som var kort
4 på 143 gjekk stort sett ut pga beinkvalitet og nokon på bevegelser.
4 på 142 to med dårlege bein, ein med dårlege bevegelser, ein med dårleg kryss
2 på 141 preg og kropp, bein på den eine.

Vist vi ser på dei som ikkje blei kåra som var over 145cm i stangmål så gjekk samtlige utenom Torsetblakken ut på bein og bevegelser, Alexander også pga preg, men det har med hodet hans spesielt å gjøre, ikkje kroppen anna enn at den var litt muskelfattig.

Bein og bevegelser er kjempeviktig. Du kan også finne ukåra hingster der (spesielt Kårstad Prins)pga dei er for grove og for kort hals (Von Vinter) osv. Det blir faktisk tatt hensyn til.

Synest dei som burde vore kåra er blitt kåra. Einaste er Kleppes Saruman som etter poengene kanskje burde vore kåra vist man ser kåringa i fjor og antall poeng som vart delt ut for kåringshingstane i fjor. Men for min del kan han godt være ukåra. Han er litt grovprega.

Hauk har jo dårleg ansatt hals og elendig beinkvalitet. Slikt rusk er godt å få vekk frå avlen spørr du meg. Halsen er lang, men heilt feil ansatt og feil musklert.

Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway
Innlegg: 341

Skrevet - 12/05/2005 :  19:19:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Ville bare fortelle at jærgutten og halvbroren hans som også er etter prydarson har blitt slaktet! Begge var 3åringer, men halvbroren til jærgutten ble ikke med til nordfjord, vet ikke hva grunnen var. de prøvde ikke en gang å bli kvitt hestene, utenom at de spurte noen folk oppe i nordfjordeid om de ville ha dem gratis! De prøvde ikke en gang å finne noen andre! Blir så irritert, begge kunne blitt fine ride og kjørehester som vallaker! Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway
Innlegg: 2233

Skrevet - 12/05/2005 :  20:00:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ja, har sett eksempler på det tidligere eg. I 2000 gjekk Monifax ut etter bruksprøvene pga litt "hett lynne" diverse annet og overbitt. Laget som eigde han ville sende han til slakt og ba den eine testpersonen (frå testen) om å ordne med slaktehuset. Dette ville ikkje han frå testen (nemner ikkje namnet her) Derfor kjøpte han Monifaks for 6000 kr. Eit par dager seinere solgte han Monifax til Norsk Fjordhestsenter for 15000 kr mot att han kastrerte han og trente han nokre mnd. Monifaks er i dag skulehest ved Norsk Fjordhestsenter og Fjordane Folkehøgskule. Han har vunnet fleire LC dressurklasser og er ein flott skulehest. Heldigvis gjorde tilfeldighetane det slik att han ikkje blei slakta. Men Fjordhestlagene og mange av dei som drive med hingster tenker ikkje slik i det heile tatt. Det er berre avl, avl, avl. Men kva skal vi avle mot om vi ikkje skal bruke hestane også.



Redigert av - Lucinda: den 12/05/2005 20:00:59 Gå til toppen av siden

Løkki

Norway
Innlegg: 616

Skrevet - 12/05/2005 :  23:42:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Ojsann, eg synest å huske at Alexander fikk nesten berre 6arar, men må ha blanda med ein annan. Då trekker eg tilbake det med elendige karakterar! Synest også gode bein og bevegelsar er kjempeviktig, sidan dei fleste som avlar på fjording no til dags i hovudsak vil ha ridehest typar. Må huske på at mange av dei "små" også ikkje blei kåra pga av dårlige bevegelsar/bein. Trur ikkje at dette er noko som går att kun hos dei store individa. Mange av dei større har gode bein/bevegelsar, til dømes:
Ljosprins 147cm, 9 på bein, 8 på bevegelse,
Hermanto 148cm, 8 bein , 8 bev,
Frederik Skovå 150 cm, 8 bein, 9 bev,
Eikåsen Gullfaks 147 cm 8 bein , 8 bev,
Resen 146 cm, 8 bein, 8 bev
Så har vi til dømes Krogs Balder 147 cm, som fekk 9 på bein, men berre 7 på bevegelsar. Trur ikkje dårlig beinkavitet og bevegelsar er forbeholdt dei store..trur berre det har vore fokusert for lite på desse tinga i avlen siste åra. For det har vore mykje dårlige bein på hoppene i distriktet her i det siste. Dommarane på unghestsjåa har oppmoda folk til å finne hingstar med bedre bein pga at kvaliteten på siste åras avkom ikkje har vore tilfredstillande pga beina.
Synes ellers det var mange små 3 åringar i år..og mange 6arar..både på bein, bevegelsar og rasetype/preg.

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.