hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Landsstevne dressur i Trondheim 7-8 mai
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Landsstevne dressur i Trondheim 7-8 mai
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  12:39:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Noen som skal? Enten starte eller publikum.. Jeg tenkte meg en liten tur innnom, ser blant annet at det er kur på søndagen!

http://www.trondelag-hestesportsklubb.no/st2005/mai7-8.htm

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 05/05/2005 12:41:10

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  17:32:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
For min del blir det L-stevne på Hedmarken denne helga. I regi av Stange Rideklubb. For min del bare som publikum og funksjonær.

Er også L-stevne i dressur på Sletten i Bergen, i regi av Bergen Rideklubb og Alvøen Rideklubb. Skulle egentlig vært neste helg, men flyttet til denne helga.

Dressur litt her og der i helga ser det ut til

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 05/05/2005 17:33:03 Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  17:35:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jupp. Litt dumt at alle arrangeres samtidig, går jo litt ut over oppmøtet da. Men det gjelder jo for alle stedene. Uansett, skal bli gøy å se andre klasser enn bare LC/LB "live". Vet noen hva slags øvelser som er med i Prix St.Georges?
Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 05/05/2005 17:36:23 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  17:46:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå er det vel ikke så mange som krysser landsdelene for å starte kun L-stevner da. Sånnsett ser jeg ikke det som noe problem. Det er vel først på E-nivå det skjer, selv om det ikke er så mange som reiser land og strand rundt for det heller, med mindre det er mesterskap eller litt større E-stevner.

I PSG har du bl.a. changementserier for hvert 3. og 4. sprang, kontra galopp, halvpirusetter. Husker ikke helt, men travers helt sikkert.. Sjekke dommerprotokollen på NRYFs sider. Sliter visst litt med å se pdf-filer på maskinen jeg har lånt meg nå, så får ikke sjekket her. Men det kan du sikkert gjøre selv

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  18:24:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Sliter visst litt med å se pdf-filer på maskinen jeg har lånt meg nå, så får ikke sjekket her. Men det kan du sikkert gjøre selv

Opprinnelig postet av spoff

Er nok ikke bare maskina. Får det ikke opp her heller, verken med explorer eller firefox. Så er nok noe galt på nettsidene!

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  18:27:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
pdf-filer er ikke nettleseravhengig. Jeg har ikke Acrobat Reader her, det er mitt problem Men kan godt være at det er problemer likevel da..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  18:41:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har PDF, men får bare opp feil på siden og det henger seg. Kjipt.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2005 :  08:55:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg skal ta meg en tur på søndagen, se på unghestklassene, kjenner flere som skal delta, så det blir spennende:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/05/2005 :  22:13:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Natalie S: Var der i dag jeg også! Flott vær og ikke minst flotte hester. Kom ikke før 1130 jeg da, men fikk med meg LA, kur, og FEI lagprogram. Kjempegøy å se ryttere på høyt nivå! Ble nesten litt misunnelig der jeg satt :P Jeg driver og leter etter forhest, og var et par av de store brune jeg kunne tenkt meg der ja (in my dreams) :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  16:27:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Ble ingen tur på meg:( Måtte i stallen å ta dyra mine (forrytter kunne ikke), så hjem til bøkene igjen. Kjempesynd, ihvertfall når venninna mi og unghesten hennes vant klassen sin:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 11/05/2005 :  11:25:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
var jo i trondheim på fredag jeg da og prøvde hest sammen med venninna mi. Hadde vi vært der en dag til hadde vi kanskje fått med oss litt av stevnet, men vi måtte jo tilbake til Skauen da vettu!
Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.