hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skal du bedekke hoppa di i sommer?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Skal du bedekke hoppa di i sommer?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ellbell

Norway

Skrevet - 04/05/2005 :  16:49:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Hei hei.

Begeistret som jeg er over at min kjære hoppe skal besoves i sommer lurte jeg på om det er andre der ute som også skal bedekke sin hoppe i sommer?
Åssen hingst har du valgt og hvorfor? Putt gjerne med en link så vi andre kan glede oss over kjekkasen.

Selv valgte jeg Hringur fra Feti da jeg liker både stammen, fargen og eksteriøret og tror han og Þyrla er en god match. Håper på et pintoføll da, men det er jo langt fram i tid=) Man har alltid en drøm langt der fremme i det fjerne eller hva?

Sjekk ut Hringur på følgende link:
http://www.lianhester.no/HingsteSide.htm

Ellbell&Þyrladyret

Gi meg en vrengt polvott - any day!

Cesar

» VIP

Skrevet - 05/05/2005 :  12:25:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal ikke bedekke i år, men neste år. Skal da bedekke en palomino hoppe.
Etter mye leting og tenking har valg av hingst falt på crowns blue pearl. en cremello hingst som befinner seg i danmark.
Han er ung, men avkommene han har gitt i år og i fjor ser meget bra ut.
Hoppa er ca 166, med noe lang rygg og et litt egenrådig gemytt.
Hingsten er 168, kort og fin i kroppen og med et meget godt gemytt.
Så det blir nok denne om det ikke dukker opp noe bra i norge i løpet av påfølgende år.
Gå til toppen av siden

helert

Skrevet - 05/05/2005 :  12:52:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal bedekke hoppa mi med Moe Odin, rett og slett fordi han er min personlige favoritt og så har han er kropp som passer meg og min hoppe utmerket bra. Et flott trav som jeg håper bebisen vil få litt av... Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  23:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Wii!! Vi skal kjøre hoppen min til hingsten i morgen! å som jeg gler meg..
Det er Raoul som er hingsten, og Silvia og Dagmund Førde som eier han..

Jeg håper så inderlig at hun ikke er for gammel til å få føl for første gang..

Ann Lajla

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2005 :  23:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Wii!! Vi skal kjøre hoppen min til hingsten i morgen! å som jeg gler meg..
Det er Raoul som er hingsten, og Silvia og Dagmund Førde som eier han..

Jeg håper så inderlig at hun ikke er for gammel til å få føl for første gang..

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 07/05/2005 :  11:34:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding

Hmmm..dårlig til respons på dette emnet. Får ikke slettet det dog...
Forandret forøvrig mening ang hingst da det viste seg å være litt vanskelig å presse inn biltur til Tynset i min noe travle sommerplan.
Derfor falt valget på hingsten Ringo fra Ringerike, som står i distriktet=)

Jeg har dessuten ridd avkom av Ringo (som forøvrig var den beste hesten jeg noen sinne har ridd!), og sett vakom på nært hold, så jeg vet hva jeg får=)

Sjekk ut Ringo på følgende link:

http://bodtker.no/PAGES/hingstene.html

Ellbell&Þyrladyret

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2005 :  19:46:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
nydelig hingst han ringo:)

det blir sikkert et kjempe fint avkom!

hoppa mi skal ikke bedekkes i år.. hun ble det i fjor, med hingsten gamblers blackmale som du kan se på www.stallvalmen.no

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2005 :  10:22:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Joda, jeg blir også å bedekke i år

Skal bedekke Shagya hoppa mi Pasha med egen shagya hingst - Sarek (som for øvrig ble kåret for shagya og sportsponni og stilt som nr 1 i kvalitet i år)

PRE hoppa mi Nihilista skal jeg kjøre helt til Uppsala i Sverige for å bedekkes med den flotte P.R.E hingsten Velazquez.

Fullblodsaraber hoppa mi Hayabusa skal insimineres med den kullsorte Simoeon Sadik sønnen Al Shuhuruf fra Belgia.

Så for håpentlighvis blir det tre føll til neste år

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 10/05/2005 :  00:43:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Er så heldig å ha drømmeprinsen 10 minutts gange fra stallen vi! Den ulsblakke 2. premie hingsten Hermanto som stod som nr 2 i kvalitet på Eid i år med 345 poeng på utvida bruksprøve. Han passar utmerka på mi hoppe, sidan ho er lita og lettbygd med litt dårlig beinstilling(tåvid), og har eit ganske sært lynne. Hermanto er stor (148cm), litt kraftigarem gode bein, og med eit heilt ufattelig bra lynne..han fekk 10 på lynne sitt på eid, men det er berre fordi det ikkje finnast høgre karakterar! (Fikk også 10 på oppførsel på stall, kjøring i trafikk og veterinærundersøkelsen!) Synset forresen lynnet er kjempeviktig! Kjekt å bruke ein hingst eg har personlig kjennskap til! Dessutan dreg han til tyskland til hausten..

Hermanto ser du her:
http://www.fjordhest.no/bilder/2005-10-19-EID.JPG

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  16:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Idag blei Løkki bedekt Eg gledar meg som ein liten unge til neste vår!!!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  15:56:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Veninna mi har ett avkom etter HringùrHan er kjempeflott,stor,høyreist,godt gemytt og veeeldig pen... Heter forøvrig Titlingur! he,he,he...Betydninga av navnet er en historie for seg

Lykke til med bedekkinga og fremtidig avkom! Tror du har gjort ett bra valg av hingst

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 27/05/2005 :  17:30:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
[b]Ellbell[/b
]Er 8.37 som Ringo har for gangarter bra?? *Guro kan nada om islandshester*
Men kjekk det var han da virkelig *hadde passa som plenpynt hos Guro*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  17:38:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Må si jeg lurer litt på denne uttalelsen om en av salgshestene deres: "Premiert 4-gjenger med 6,5 i pass." ;-) Gå til toppen av siden

Labbis

Denmark

Skrevet - 31/05/2005 :  11:03:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må si jeg lurer litt på denne uttalelsen om en av salgshestene deres: "Premiert 4-gjenger med 6,5 i pass." ;-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Det er kanskje litt klønete skrevet, men det betyr nok bare at hesten er premiert i 4-gang, men har også pass den har fått 6,5 for (så det er en 5-gjenger som er startet i 4-gang). Det er jo mange 5-gjengere som bare startes i 4-gang....
Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  21:28:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Skal muligens bedekke fjordingene mine med Eikåsen Gullfaks, som vi er så heldig å ha gående på slipp hos oss i sommer Syns rødblakke fjordinger er utrolig fine, og det skal bli ganske gøy å ha en så fin hingst gående her i sommer Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2005 :  19:32:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅ!!!! Hadde ultralyd på Victoria i går, hun har føll! å som jeg gler meg..:D

Ann Lajla

Ann Lajla

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.