hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bygge muskler?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Bygge muskler?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  20:24:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
En hest jeg kjenner fikk litt trekk for dårlig muskulatur på utstilling i fjor. Hun fikk også trekk for bevegelsene. Ellers var alt flott hos henne, med eksteriør og bruksegenskaper. Kan man gjøre noe for å få opp musklulaturen( spesielle treningsmetoder)? Kan man påvirke bevegelsene til å bli bedre? Hun fikk 3.premie, og eieren ønsker at hun skal få orden på muskulaturen og bevegelsene. For å få muskler mente jeg at hun må ha variert trening med mye klatring og dressur. Håper noen kan gi meg tips her!
www.hestene.no

Eikdokka

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  23:21:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Gå i bakker for å bygge muskler ! Funker hest ;) Vi gjorde det med hoppa på stallen, hun hadde nettopp fått føll og vi begynte treninga med bakker kanskje 1 måned før utstilling, hver dag gikk vi i ca. 1 time opp og ned bakker.. Utolig hvor mye bedre hun så ut etterpå!

Det med bedre beveglser har jeg ikke vært borti så der har jeg ingen forslag..

Therese
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/05/2005 :  17:59:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sitat fra Eikdokka

Kopi av melding:
Gå i bakker for å bygge muskler ! Funker hest ;) Vi gjorde det med hoppa på stallen, hun hadde nettopp fått føll og vi begynte treninga med bakker kanskje 1 måned før utstilling, hver dag gikk vi i ca. 1 time opp og ned bakker.. Utolig hvor mye bedre hun så ut etterpå!

Det med bedre beveglser har jeg ikke vært borti så der har jeg ingen forslag..

Takker for tipset! Skal ri noe intervall og bakketrening + galopptrening på sandunderlag. Hoppa er ei lita fjordhoppe, og jeg håper på at hun kan få mer "masse" og muskler utover høsten. Hun skal ikke stilles i år allikavel tror jeg, men jeg er ikke helt sikker.

www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.