hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rundpaddock
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Rundpaddock
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  18:36:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Når man prater om str på rundpaddocker-prater man da om diameter? Eller antall meter som volten utgjør?
Ble plutselig litt i tvil... Hva anbefales til str stor hest?

*Camilla*

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 03/05/2005 :  18:57:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man ssnakker om diameter. 16 eller 20m i diameter er det som er mest vanlig å bruke. Kommer litt ann på hva du foretrekker og hva du skal bruke den til. Gå til toppen av siden

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  19:04:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Jeg skal bruke den til longering og kanskje bitte litt forsiktig ridning... ;o)
*Camilla* Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  22:50:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Koster du på deg en på 20 meter så får du brukt den til mye mere enn om du lager den på 15-16 meter i diameter. Jeg bruker min MYE til ridning og trailtrening, vendinger osv. da jeg ikke har ridebane. Godt å ha litt god plass der inne. I tillegg så utsetter du den ikke for altfor stort press om du skal trene tillit og lydighet fra bakken heller.

Kos deg!

Hilsen fra Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

teddy

» VIP

Norway

Skrevet - 04/05/2005 :  08:27:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseteddy  Svar med kopi av melding
Det som er er at jeg har minimalt med plass... Dessverre. Skulle gjerne hatt den kjempe stor, men jeg tror ikke den kan bli særlig mye mer enn 12 m i diameter eller noe. Men den vil jo ikke bli "over-brukt" for å si det sånn, så jeg håper den vil kunne bidra til å hjelpe litt iallefall... (Når jeg får laget den da)
*Camilla* Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.