hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Darella, Lille Charlotte, Bohemo Jupiter, Mercury
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Darella, Lille Charlotte, Bohemo Jupiter, Mercury
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ken_Noble

Skrevet - 28/04/2005 :  17:50:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner til noen av disse hestene? Vet hvor de holder til, hva de blir brukt til? Om de er i live i det hele tatt....

Darella: Mørk brun new forest, vet ikke helt alder, muligens rundt 20, stod i Hurdal for noen år siden..

Lille Charlotte: Norsk varmblods ridehest, far: Märchen Prinz, mor: Lille Jeanette, født 90 eller 91, rød, stod tidligere på Ulvshus Gård, Dokka..

Bohemo Jupiter: Welch ponni, skimmel, 7-9 år, kalles Juppe, tidligere eier:Carina Olsson, Bagn/Etnedal

Mercury: Blanding av welch/svensk halvblods, Far: Bohemo Jupiter, mor: Nemesis, født 2000(?), brun, også tidligere eid av Carina Olsson, Bagn/Etnedal...

Hvis noen kjenner til noen av disse så send meg gjerne en mail.. :)
ahunnestad@hotmai.com

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 08/05/2005 :  21:32:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Heihei!
En venninne av meg eide Jupiter i noen år, før hun solgte ham i desember 03. Nå står han i Hornindal, eies av Marie Louise Thomasgård. Han blir brukt i rideskole, tror han brukes mest til sprang, dressur og turridning. Han har også startet noen stevner, både med Kristin, som eide ham før, og med noen elever på rideskolen. Dette var det jeg kom på om Jupiter nå, han var en av bestevennene til Amadeus, som jeg hadde på fôr før, men hvis det er mer du lurer på, er det bare å sende meg en mail:)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.