hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Størrelse på dekken fra Hööks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Størrelse på dekken fra Hööks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hannev

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  14:47:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Jeg skal kjøpe dekken fra Hööks og lurer på om de er store i størrelsen. Tilsvarer de 135 cm hvis størrelsen på dekkenet er det? Tenker først å fremst på "thermo master superfit rain". Har du erfaringer med dette dekkenet så gjerne svar. Alt fra komfort, størrelse, kvalitet osv.
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det.

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 27/04/2005 :  15:20:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har Thermo Master Rain fra Høøks, syntes de er ganske normale i størrelse, og greie dekkener. Jevnt over syntes jeg at Thermo Master dekkenene er greie, har en god del av dem jeg :)
Minuset med regndekkenet jeg har nå er at der ikke er bogfold, så det sliter på sidene hans. ( men ser at der er det på Super Fit ).

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 27/04/2005 :  16:24:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har fortsatt restene av et Hööks Superfit Rain dekken (det i sølv/sort?) og det er det mest begredelige dekkenet jeg har hatt ever!!! Passformen var elendig; bogfoldene er "forseglet" med noe elastisk stoff, dette måtte jeg klippe opp for hesten min så ut som om hun gikk i motvind med snø til knærne pga motstanden i dette elastisk greiene. Beinsnørene var alt for lange og grove og måtte tas vekk med en gang.
Dekkenet er satt sammen av flere stoffstykker og pga herjing fra andre hester ble det en mega revne i stoffet som var kronglete å lappe sammen. Det har blitt hull i foran der hvor brystspennene er festet og dekkenet har en tendens til å "krype" opp langs sidene på hesten.

-Alt dette i løpet av kun kort tids bruk-2-3 mnd.

Dekkenet er såpass tykt at det ikke er egnet til "midt på sommeren bruk" - mere sur vår/høst
Til den prisen er det overhodet IKKE verdt det!!!!
Størrelsesmessig er det "normalt" - likt Bucas omtrent (som forøvrig holder en helt annen kvalitet, iallefall på regndekkenet Smartex - og som nå kommer med forbedret passform)

Det var min erfaring.....
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  22:35:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til hesten min bli høøks dekkene for store rundt bogen og bare sklir bakover. Synes ikke de er så bra i passform o.l
Hvis du Bucas-Rambo dekkene blir litt dyre,så anbefaler jeg deg å kjøpe horseguard dekken,de er supre!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/04/2005 :  22:38:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg er ikke så veldig bevandret innen hestebutikker/nettbutikkerSå jeg lurer på hvor de selger horseguard-dekkene du nevner?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 29/04/2005 :  23:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lillestrøm Hest & Hund har en del Horseguard dekken.

http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_groups?groups_id=178102&set_parent_id:int=178077

Har et ulldekken fra Horseguard kjøpt på Felleskjøpet så de har også noe..Nettsiden der er elendig så man må nesten innom en butikk. De er jo stort sett "overalt"...
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  13:42:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som sagt mener jeg hest&hund i lillestrøm har (dårlig nettside,men send en mail!) FK butikkene har (felleskjøpet). Og je ghar kjøpt mine på Westreng, maskinforretning på Bjørkelangen (aurskog)!! Gå til toppen av siden

<<ida>>

Skrevet - 05/05/2005 :  08:12:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei,..
Jeg har kjøpt dekken på caprili, ok butikk det men litt for på trengende de som arbeider der,,.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.