hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Salpad?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Salpad?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  12:08:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Løs gjord er en bra ting så lenge hesten du rir ikke finner på å stikke ut mens du stiger på. *Snakke av erfaring* :-s Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 30/04/2005 :  16:29:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Heihei!
Var på et kurs med en salmaker en gang, og hun sa at hvis jeg red veldig mye sprang, kunne en salpad avbelaste ryggen til hesten..
Personlig er jeg helt i mot bruk av salpad, med mindre det er absolutt nødvendig, det er faktisk stort sett både bedre og billigere å kjøpe en sal som passer...Men hvis hesten har en veldig spesiell rygg, som gjør at det er vansklig å finne sal som passer, eller har veldig vondt i ryggen, er det jo bedre å legge på en pad.. Jeg syns også det ser veldig fint ut med saueskinnspad, men ville aldri lagt på hesten min en pad han ikke trengte!! Da ville jeg heller kjøpt en sjabrak med "saueskinnskanting"...Men dette var min mening
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 02/05/2005 :  12:58:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Kjøp deg en ny sal som passe dersom denne salen ikke passer.. Da slipper du forhåpentligvis å ri med pad..
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  13:05:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Salen passer fint uten pad, det er derfor jeg lurer på hvorfor i all verden bruke pad da :P Kom vel fram til at det er først og fremst er en moteting her i miljøet.
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  11:49:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dersom man må bruke pad, passer ikke salen. A la at salen ligger for langt ned bak - da er det på tide med ny sal. Det kan i en overgangsperiode være OK med en pad (dersom hesten f.eks. skal bygge muskler i ryggen etter lang hvile). En god sal som i utgangspunktet passer - passer -ikke- når den er paddet opp.

Opprinnelig postet av Formosissima

Enig med deg!! At en hest har en sal som passer og ikke ømmer er alfa omega for utviklingen og gleden ved å ri!

Men gudene vet det er ikke alltid lett

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.