hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesteutstyr fra Horze :)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hesteutstyr fra Horze :)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  20:25:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Heihei :)

Noen som har "erfaring" med hesteutstyret som Horze har av eget merke? Kjøpt meg nettopp en av sprangshabrackene der til kun 65,- (!!) Synes da dette var veldig billig, men noen som vet om det er bare "plastikk" som detter fra hverandre med en gang?

~*MaRtHe*~

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  21:13:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har både dekkener og shabraker fra Horze...og er veldig fornøyd! Synes absolutt man får mye for pengene :)
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 21/04/2005 :  21:28:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har et par shabraker derfra, og de virker fint de;) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 21/04/2005 :  21:55:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Har masse utstyr fra Horze:) Syns både kvalitet, pris, design og passform stort sett svarer til forventningene:) Broderitjenesten er også veldig bra&billig, med godt utvalg i skrifttyper, farger, størrelser, formateringer o.l.
Her er en liste over noe av utstyret mitt fra Horze:)
-Lyseblåe Ludger Beerbaum/eskadron senebeskyttere, som de dessverre ikke lenger selger:(:( jeg betalte 439 for dem, hos Hööks koster de rundt 600!
-Finntack ulldekken. Sømmene har dessverre løsnet litt her og der, og det er dårlig til en pris på nærmere 800 kr, og under en mnd.s bruk!! Men et veldig godt og varmt dekken.
-Fleecedekken, litt stort i bogen til min varmblods, men ellers ok;p
-Allroundsjabrak til 167 kr m/broderi! God passform og alt sånt:)
-Økonomi fleecebandasjer. Dåårlig kvalitet, borrelåsene henger knapt på, har bare brukt de i en kort periode om natten! Men hesten min kan muligens være litt skyld i dette..hihi;p
-Raindance dekken. Et av mine beste kjøp! Billig, tynt regndekken som er kjempefint og bare slenge uten på et annet dekken, selv på litt varmere dager, tørker superfort, veier ingenting, og tar liten plass i skapet:)
-Webtøyler, ikke heeelt super kvalitet, men greie nok:)
-Lyseblått fleecedekken m/broderi til under 300 kr(!)
-Svart "helsetrøyedekken". Billigere og bedre enn de netting-greiene i hööks, da det er skikkelige "kanter" på dette, slik at det ikke revner..

Er kjempefan av den butikken:) De har veldig mye bra, og har lite negative erfaringer med levering o.l., med unntak av en gang da jeg bestilte skritteteppet mitt m/broderi, det var fullt av oljesøl! Men fikk et nytt et, så servicen er det ingenting å si på:)

Redigert av - Marte&Don:) den 07/05/2005 21:00:39 Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 21/04/2005 :  22:45:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har noen sjabraker som har greid seg bra så langt. Men jeg ser jo forskjell mellom disse billige til 98 og den equiline jeg kjøpte i fjor til 450 elns.. (Men så har jeg ikke akkurat penger til å bare kjøpe sjabraker til 450 kroner ;) )

Kjøpte det billige, tynne ulldekkenet i høst (ca 270 kr), og det har revna foran på den ene bogen. Men bare akkurat der, så jeg lurer på om det hele startet ved at det ble tråkka på av en broddskodd hest på stallgangen. Noen andre som har erfaring med dette dekkenet? (Det hadde forresten en håpløs skjæring foran, så jeg måtte snurpe det inn..)

Ellers så liker jeg treningsbandasjene deres, og eskadron underlagene. Men de er eskadron da, og ikke horze :)
Gå til toppen av siden

Winnie_1

Skrevet - 21/04/2005 :  23:51:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er også kjempefornødyd med priser, service og kvalitet i forhold til pris. har ridebukser (de til 360 kr, like gode som de jeg har til 700 kr) tøyler (helt ok kvalitet) sjabracker (absolutt verdt 100 kr) bandasjer (gode), dekken, osv. alt er over forventningene når det gjelder pris, og er på høyde med utstyr fra andre butikker som tar mer for sine produkter... Gå til toppen av siden

Therese & Gubben

» VIP

Skrevet - 22/04/2005 :  10:18:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rain Ball Rug regndekken med fleece fra Horze puster ikke! Etter noen ukers bruk lukter det helt ille... anbefales ikke hvis du ikke har vaskemaskin og kan vaske det jevnlig... Dekken bør puste når det står at det puster, syns det ble rimelig klamt inni etter en dags bruk selv på vintern! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  11:38:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har ridebukse (360), jordphurs (200-ettellerannet) og chaps (350) derifra, og er superfornøyd!
I alle fall med ridebuksen og jordphursene - de har beholdt form og farge etter x-antall vask, hester som har tråkket på meg, jord og møkk og lignende. Chapsene er litt tynnslitte på innsiden, men ellers har de beholdt formen i alle fall.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  11:43:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
har prøvd og finne Horze på nettet, men klarer ikke finne den.. Noen som kan hjelpe?
Finner kun Horse, men det er noen som driver og selger hindermateriell og slike ting

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

sammy
» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  12:02:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesammy  Svar med kopi av melding
hmm... var sikker på at d horze var på www.horze.com men kommer av en eller annen grunn ikke inn på siden der nå... Gå til toppen av siden

Micki

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  14:09:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMicki  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har kjøpt en del utstyr fra Horze, og har bare positive erfaringer med dem! Utstyret er Rain Ball Rug regndekken med fleecefor (som forøvrig fungerer helt supert, ikke noe klamt det nei..), og Storm Shelter vinterdekken, fint og tykt dekken som varmer godt.
Er imidlertid litt trangt i halsen, så jeg må ha det på ytterste ringen for at det skal passe. Men Wasse er jo en kraftig kaldblods med tykk hals da ;) Til litt edlere hester passer det sikkert helt fint. Og diverse andre småting, men de har jeg ikke brukt enda, så jeg vet ikke noe om kvalitet ;) Det er manstrikker og sånne coat-shine kluter. Kjøpte dem egentlig for å fylle "kvoten" så jeg slapp å betale porto ;)

Alt i alt, jeg tror Horze er en nettbutikk som mange liker og bruker! :)

Smil til verden, og verden smiler til deg! Lev livet, for livet er hester! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  14:30:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Må bare si at selve butikken på Ryen/Manglerud er mye bedre enn nettbutikken; de har billig utstyr fra Kingsland, Mountain Horse, Stübben mm. på hovedbutikken. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  16:33:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ang. nettsiden er den til vedlikehold. Som det står:

Velkommen til horze.com
I forbindelse med vedlikehold av nettbutikken er våre tjenester ikke tilgjengelige for tiden.
Horze beklager ulempen det medfører, og ber deg prøve på nytt senere.

Med vennlig hilsen,
Horze Webmaster

Så den kommer nok opp igjen om ikke så alt for lenge får vi håpe. Og forresten. Er det langt å gå fra t-banen til butikken? Isåfall hvor er raskest å gå av, Manglerud? Noen som veit? Formosissima? ;)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  17:00:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg går av på Manglerud, tar en 5-10 minutter å gå. Ikke avskrekkende langt, i alle fall. Men det er ikke så greit å finne frem den første gangen. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2005 :  19:28:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er i luftstrekning (og antagelig veistrekning) kortest fra Ryen. Men veien fra Manglerud er omtrent bare å følge en vei, så den er antagelig enklest å ta utgangspunkt i. Dessuten er det ikke stor forskjell.. Skrev en veibeskrivelse, og fant litt kart og alternative busser i en annen tråd. Er for sløv til å lete den opp nå, men står vel i dette forumet (Utstyr).
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2005 :  17:03:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Takk for svar Fikk shabracken min for noen uker siden og er kjempefornøyd! Fikk pakka mi akuratt den dagen som det var berega Noe som jeg er veldig forbausende hos nettbutikker med hesteutstyr.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.62 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.