hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg har lyst på snop
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg har lyst på snop
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Guro
» VIP

Skrevet - 19/04/2005 :  20:39:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Men har liksom ingen ideer for hva jeg kan fikse. Eneste jeg kommer på er gulrøtter med dip, og det blir litt kjedelig i lengden (har spist det ca hver gang jeg har hatt lyst på snop de tre siste ukene).

Noen som kan komme opp med en ide som innholder mer enn en ingrediens og ikke tar så himla lang tid å lage

Feks tas nye smoothie oppskrifter i mot med takk:), og ellers alt annet dere selv måtte finne på å lage dere når dere er "fysne på noe godt":)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  20:47:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe *fråster i sjokolade* Ellers går det i pannekaker eller lapper eller vafler, i en-to-tre pakninger hvor mann bare tilsetter vann. Det er godt :)

Fruktsalater med sommerlige frukter er vel ideelt nå i det fine været.

Jeg er ikke akkurat den beste å spør når det gjelder sunne snacks egentlig, her går det i sukker :P

Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 19/04/2005 :  21:08:32  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Hei!

Hmm..Dette syns jeg også er ganske vanskelig (særlig når man har godteri i "skapet:P")
Skrelte epler i yoghurt og andre frukt\grønnsaker i dip\yoghurt som du nevner er jo ganske godt. Jeg syns grovt knekkebrød (med havregryn eller no på) er godt med ost, skinke og litt salat, også andre sunne pålegg
Ellers er jeg (eller var da) en ganske usunn person som gomler godteri nesten hele dagen, helt til jeg bestemte meg med en venninne å bli sunn, hehe, som vi faktisk har klart ganske så bra!

Pleier å lage en enkel milkshake i ny og ne, den er nok ikke akuratt sunn (pytt,pytt) men god er den:) Pleier bare å ta nesquick, vanilje is og melk og så blande godt med en mini-visp

Pusse tenna når man er sulten på no godt hjelper visst
og drikke to glass vann før man spiser..

Hilsen den ganske så sunne karen

*redigert pga skrivefeil*

[Karen og Irpill]
Redigert av - karen&irpill den 19/04/2005 21:12:22 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 19/04/2005 :  21:27:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Takk for tipsene (bare å fortsette altså).
Ble kjeks med ost..

Er ikke så farlig hvor sunt det er altså

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/04/2005 :  22:08:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ryvita-knekkebrød med philadelphia, ruccola, cherrytomater og pepper. Dèt er nam det. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  01:08:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kald appelsin i biter (uten skall) med krem på ;-) evt. annen frukt også.. *vann i munnen*
Therese
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 21/04/2005 :  22:34:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ryvita-knekkebrød med philadelphia, ruccola, cherrytomater og pepper. Dèt er nam det.
Opprinnelig postet av Formosissima

Italiensk krydder er genialt med philadelphia og tomat! :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.