hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Endelig:) (ridebukse)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Endelig:) (ridebukse)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  12:51:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
http://www.hooks.no/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=NO-100101
Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 07/05/2005 18:35:42

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  13:21:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lurer på det samme - den er stilig :-) Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  13:31:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Har allerede bestilt den da, den brune. Synes den var så tøff:) Venter spent på postmannen nå!
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  17:59:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har den! De var kjempegode!:) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  19:10:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke disse, men antar at de følger vanlig CRW-standard slik de tidligere buksene uten skinn har vært. Ser disse buksene er endel billigere enn disse blårutere og brunerutede uten skinn som de hadde i høst, men antagelig er det pga at det er litt "enklere" lommer på disse buksene, og livet er litt "enklere". Om standarden ellers er den samme vil jeg iallfall si at mine CRW-bukser har holdt seg bra. Jeg har brukt dem mye, og de holder seg fine. Dog er ikke dette samme modell. Har også erfaring med et par av de tidligere cordmodellene til CRW uten skinn. God erfaring der..

Som sagt tidligere vil jeg fraråde alle helskinnsmodellene hos Hööks. Jeg her erfaring med en av modellene som fantes for for endel år siden, og "skinnet" ble nuppete etter første gang. Dessuten gikk buksa ut av fasong veldig fort. Lucinda har vel allerede bekreftet i en annen debatt her at også skinnet i vårens "helskinnsbukser" i ruter også nupper seg. Så jeg ville holdt meg til bukser uten skinn hos Hööks, og kjøpt bukser med skinn av litt høyere kvalitet.

Disse buksene som diskuteres her er jo uten skinn, og antagelig ok.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  19:17:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Nå rir jo ikke jeg akkurat HVER dag heller, i og med at jeg kun rir på time en gang i uken (foreløpig, til jeg får meg hest på for). Regner med at det er med ridebukser som med andre ting - man får det man betaler for! Men stiilig var dem....... ;)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  22:03:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Som sagt tidligere vil jeg fraråde alle helskinnsmodellene hos Hööks. Jeg her erfaring med en av modellene som fantes for for endel år siden, og "skinnet" ble nuppete etter første gang. Dessuten gikk buksa ut av fasong veldig fort. Lucinda har vel allerede bekreftet i en annen debatt her at også skinnet i vårens "helskinnsbukser" i ruter også nupper seg.
Opprinnelig postet av spoff

Kjære CRW bommulsridebukse med "helskinn"

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2005 :  00:23:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Christine26 har du fått buksa? Fornøyd??
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/04/2005 :  10:49:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Heisann. Nope, ikke fått buksen ennå. Er 8 dager siden jeg bestilte den i dag. Fikk hooks katalog i posten på onsdag da.. men den var det ca 3 uker siden jeg hadde bestilt...lover kanskje ikke så godt for deres lovnad om 7-10 dagers levering?

Gir tilbakemelding så fort jeg får den *vente spent på postmannen* ;)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2005 :  16:17:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
De har vel ikke samme leveringsgaranti på kataloger. At de sender ut kataloger litt puljevis vil jeg jo ha full forståelse for. Jeg har aldri bestilt fra Hööks, i og med at jeg har butikken lett tilgjengelig. Men har ikke inntrykk av at de er noe treige, og ikke klarer å levere. Tvert i mot.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2005 :  23:08:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Vurderer å bestille en av dem selv, men tror jeg drøyer til jeg får høre reaksjoner jeg :) Er veldig fornøyd med min ridebukse men skulle gjerne hatt en ekstra
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  20:58:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Hvor lenge bruker dere å vente på leveranse fra Hooks? Er i dag 17 dager siden jeg bestilte :P
Stod leveringstid 7-10 dager på kvitteringen min, men det er sikkert virkedager det da, må trekker fra lørdager og søndager.. Såfall gått 13 dager... *utålmodig* :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  21:10:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Har ventet i flere måneder på hooks til å levere, jeg.. Og ofte leverer de feil, eller har ikke varer på lager. :/ Det varierer vel, men jeg pleier å regne med minst en måned når jeg bestiller fra hooks.
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  21:42:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks kan bruke lang tid på pakker! Jeg bestiller utelukkende fra nett, og da står det når den kommer, så jeg går ikke og venter liksom. jeg har heller ikke opplevd å få en full pakke fra hööks, det er alltid noe som kommer senere... jeg bestiller mye heller fra Skoies, selv om produktene ikke er like stilige (for det skal de ha på Hööks, de har veldig mye som er kjempefint, så hadde jeg bodd ved butikken så hadde jeg garantert handlet der).

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 06/05/2005 :  15:08:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Beklager denne *sutringen* over treg levering hehe.. Jeg har nå innfunnet meg med at ting tar tid. MEN jeg bestilte noe fra www.minhestebutikk.no i går, fikk mail i dag om at varen var sendt! Trodde knapt nok mine egne øyne...
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2005 :  12:38:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Denne buksa som debatten startet med, noen som vet om den er lang i beina? Eller er den sånn at man må barbere legger og ta solarium hvis man skal bruke lave sko uten lange strømper i? Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.26 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.