hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fikk en liten frøken i natt!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Fikk en liten frøken i natt!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  12:52:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Holter fikk en liten babyfrøken i natt, fikset alt på egen hånd, jeg trodde det var en liten uke igjen, så jeg fikk ikke vært med på fødselen desverre, men Holter er en erfaren mor, så alt gikk bra, heldigvis:) Babyen er mørkebrun, med stoooor stjerne i panna:)

Har også et lite navnedilemma, alle navna jeg gjerne vil ha er allerede i bruk, så de får jeg nok ikke godkjent. Sitter nå med navn som Rigel Tora, Troll Tussi, Troll Paja, vil ha et navn med Troll eller Tora i:) Synes selv hun ligner mest på en liten Tora (men Vesle Tora er tatt )Hun er etter Kjøstad Jo (etter Rigel Jo u. Veslepaja) og under Holter Jerka (e. Lund Jerker u. Kinge Tora). Noen som kan hjelpe meg? Er foresten en liten kaldblodsfrøken om noen skulle være i tvil

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  16:01:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
så hyggelig med føll da
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 31/03/2005 16:02:18 Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 31/03/2005 :  16:03:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulere med føllet

Synes Rigel Tora var fint jeg. Eller hva med Rigel Tussi?? Jeg går for Rigel Tussi
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/03/2005 :  17:10:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Gratulerer Natalie:) og stor gratulasjon til flinke Holter-mamma også
Skrik ut når galleriet er oppdatert med bilder av den lille frøkna da

Navn skal jeg ikke legge meg oppi, er svært lite fantasifull i grunnen..men høres jo søtt ut med noe med Tora i.

For nysgjerrighetens skyld hvordan ligger det ann med de to andre hoppene som skal følle (de to som står på samme stall som Holter)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  17:40:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye! Vil se bilder :-D
Angående navn så skal jeg ikke legge meg så mye oppi det, men Tora Lin, Haug Tussa/Tussi - eller Rigel Tora som du selv foreslo er fine.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  17:50:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer!!

Hva med Holtora...?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  17:52:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Gratulerer med den vesle jenta :) Hmm, navn er alltid vanskelig.. Tora Lill? Kommer ikke på noen, men lykke til med dåpen!
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  20:13:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grattis Natalie! Kanskje jeg kommer oppom en tur en dag, veldig lenge siden jeg har vært på Vaadan nå. Kjempe gøy med en liten baby da:)
Hege Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  22:34:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Ååå, rigel tussi likte jeg, må sette det opp på lista;) Har heldigvis en måned på meg å finne navn;)
Har lagt ut noen bilder av bebisen, ble ikke så fine, merkelig nok stilte Holter seg i veien hele tiden;) KOmmer nok flere etterhvert;)

Guro; Bodil skal vel følle om ca 2 uker, Annicken ut i mai en gang, også er det visst enda ei drektig hoppe på Vaadan, kom visst litt overraskende den nyheten, vet ikke helt når den skal følle da:) Blir ihvertfall liv på Vaadan fremover:)

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 31/03/2005 :  22:38:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med lite nuss. Kikket på bildene dine, det er så søtt med føll.

Vente et lite nuss selv når som helst, gleder meg nesten i hel.

Eller så syns jeg Renegate sitt navneforslag var veldig bra.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 31/03/2005 :  22:50:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
¤sukk¤ hellandussen for et nurk...¤smelt¤
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

SøbergPrinsen

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2005 :  00:56:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSøbergPrinsen  Svar med kopi av melding
Åååå!! Det er så artig med føll!! *ønske seg et selv*
Gratulere så masse!!!!!

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 01/04/2005 :  07:35:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om du synes det er så pent men: Kjøstads Tora??? Gratulerer med føll!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/04/2005 :  08:54:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hun var jo bare heeelt utrolig søt da *hjerter i øya*
Syns at Rigel Tussi kan passe godt på babyen også, hvis du ombestemmer deg ang innhold av Tora i navnet

Si ifra hva du bestemmer deg for iallfall:)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2005 :  12:09:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kan ikke bruke Holter- eller Kjøstad navn, siden dette er navn på sted/stall/oppdretter av disse hestene, men Tora, Rigel, Jerka er ikke det, så de kan jeg bruke:) Men har ihvertfall mange forslag nå, så nå er det bare å sette seg i boksen og finne ut hva som passer best på frøkna. Tusen takk alle sammen:)
Mvh Natalie

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/04/2005 :  00:54:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kjekt med føll. Eg gjekk å ventet på føl i fjor. Min hoppe gjekk faktisk 366 dager så det blei veldig lenge å vente. Men den kom til slutt lille folen. Nå er den søte lille folen blitt til ei "rampete" (trassalder??) åringsmerr.

Klarte å smette ut stalldøra i kveld og tok seg ein lang joggetur. Krysset hovedvegen også skrekk og gru, men fikk fakket rakkaren og alt gjekk fint. Puhh. Hoppa over nokre gjerder så det blei ein del små, heldigvis overfaldiske kutt.

Redigert av - Lucinda: den 04/04/2005 00:55:44 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.