hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall-k
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall-k
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

uggeluk

Skrevet - 27/03/2005 :  23:21:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet dere om man får "egen" hest på stall-k
noen sier man ikke får det, men hvsi man ringer dit og spør sier de at man får det! det er litt kjipt å dele da...Skal noen dit i uk 32 i sommer???

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2005 :  17:17:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei"! jeg fikk egen hest hele uken.. ingen andre delte heller.. tror ikke du bør bekymre deg!
ha en flott uke:)
KLM

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

T`pau

» VIP

Skrevet - 31/03/2005 :  17:23:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei du stall-k deltager

Ikke bekjymre deg for det, jeg var der i fjord, og jeg fikk faktisk 2 hester jeg skulle ri, en sportsponni, og en shettis/welch, men begge ha blitt soldt

Ha en kul uke da!
Gå til toppen av siden

uggeluk

Skrevet - 14/04/2005 :  15:42:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
[b]Takk for svar!!!!
gleder meg skikkelig!!!!!!!!!!!
Hvis noen skal dit den uka kan dere bare svare her så kan jeg snede deg en mail eller no
![:[/b]o)]
Gå til toppen av siden

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 16/04/2005 :  18:24:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!!
kjempe fint på stall-k!skal dit selv og ingen må dele hest men hvist du ikke allerede har meldt deg på burde du bytte uke! fordi alle er leit langt ute i sommerferien hestene og lederene! ike noe farlig med det assa du blir ikke no kjefta på elr no, men det er enda finere før det igjen! men ikke fortvil! er kjempe fint der selvom gir stedet 5 stjerner på den uka du skal selvom assa!! :)
Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 25/04/2005 :  09:05:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Hei hei.
Jeg har vært på StallK hele tre ganger og hverken jeg eller noen av mine romkamerater har måtte dele hest så jeg vil nok si at det er ganske sikkert at du får din egen. StallK er kjempeartig, så ha en fin tur!
Masse flotte hester, stort utvalg i forskjellige raser kan du si. Alt fra GP hester og arabere til shettiser, ardenner etc.
God sommer!

Ellbell&Þyrladyret

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

uggeluk

Skrevet - 20/05/2005 :  22:38:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har allerede bestilt så det er for sent nå...jaja... det blir nok gøy likavel!!gleder meg helt sinnsykt!! er det god mat der og sånt eller??jeg er veldig kresen av meg skjønner dere!!...hehe... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 25/05/2005 :  09:40:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg var der med en venninne sommeren for to år siden, og det var kjempegøy...lærte mye, men dessverre har endel gått i glemmeboka...to timers ridning hver dag, vi fikk egen hest (du får til en viss grad velge selv hva du vil ha) osv...maten var god, men jeg er altetende, så er kansje ikke rette til å uttale meg? var bare sånn enkel og vanlig mat, som fiskeboller og spaghetti osv...

eneste minuset var at det var kjempevarmt den sommeren, og det blåser nesten ingenting inne med stallen...dusjene må man dele på, og varmen gjorde at de var opptatt stort sett hele tiden...vi var ikke akkurat rene og pene den uka der....menmen, alle er i samme bås, så det gjorde ikke så mye...

ble godt kjent med de vi bodde i hytte med, og alle blir plassert sånn noenlunde etter alder....

hadde det kjempegøy vertfall.....
Gå til toppen av siden

Lille-Trille

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2005 :  21:48:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLille-Trille  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLille-Trille  Svar med kopi av melding
hei, jeg var så uheldig å måtte dele hest med en annen, og det måtte nesten HELE leiren gjøre!
Men det er et topp sted!

GLED DEG

Å ri er ikke et spørsmål om liv eller død. Det er viktigere en som så!
Gå til toppen av siden

Stall Larshus

» VIP

Skrevet - 29/06/2005 :  00:56:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei, har aldri vert på stall-k, men skal dit i uke 29 i sommer, flere som skal dit i uke 29??
hvordan er det der? lærer man mye? er det norges beste rideleir? hva er pluss-minus, vill vite ALT
gleder meg sinnsyyykt
Gå til toppen av siden

saraogahmed

» VIP

Skrevet - 30/06/2005 :  13:39:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg skal på Stall-k i år i uke 28.. Er dt fler som skal dt??

Jeg gleder meg, men jg skal dit alene og har aldri vært der før..
Hvis du har vært der før tror du jg kommer til å trives
Jaja..

Hilsen meg
Gå til toppen av siden

tarzan

» VIP

Skrevet - 06/07/2005 :  13:41:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei sarius. jeg skal til stall-k i uke 28
da ses vi der
Gå til toppen av siden

saraogahmed

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  12:06:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Tarzan!

Ja, vi ses der.
Har u vært der før, i så fall hvilken hest red u?
Er dt non som ambefaller en hest til en litt mer erfaren..

Å jg gruuuer mg.. Hehe..

Hilsen mg..
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  19:25:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
dere som har vært på Stall-K's rideleir i sommer; hvilken hest red dere?? hehe er nyskjerrig av meg
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Alerta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  22:56:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlerta  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlerta  Svar med kopi av melding
Hei mizz_pp

Jeg red Lady Daisy i uke 29 på Stall-K Varmblods Ridehest.Hoppe på 8 år.Ho va privathest og står oppstalla på Stall-K for hu ska sælles Ska du t Stall-K elr
Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  23:52:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, skal ikke dit, bare er 4 folar fra stallen min som går der nå også hadde det vært moro og vite om det er noen fra hestemarked som rei noen av de:P
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.