hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Galopp / travtur? hva?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Galopp / travtur? hva?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

DENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  22:24:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDENNE VIPEN ER IKKKE I BRUK  Svar med kopi av melding
Hva menes travtur eller galopp tur med

Bentus lurefrøken

Og det mente jeg...

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  22:27:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det jeg legger i dette er turer hvor det meste (etter oppvarming) foregår i den gangarten. Være seg om man "bare" vil ha ut energi, eller om man faktisk vil trene noe på det.

Med Luna kunne jeg noen ganger ta en skikkelig galopptur oppover bakkene på Otta, for å få ut litt energi slik at hun kunne konsentrere seg mer (..og bli noenlunde kontrollerbar i trav). Med Birtingur kan jeg gjerne ta en tur med mye galopp, men dette for å trene på at han faktisk skal -stoppe- når jeg ber om det - eller jeg kan ta en travtur, siden han trenger å trene mye trav før han kan settes igang i tølt.
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  22:29:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror mange har ulike definisjoner på det. Jeg selv bruker ikke akkurat disse begrepene, men med travtur kan det vel menes at man traver mest, og med galopptur galopperer man mest (med intervaller osv).
Hege Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 25/03/2005 :  14:29:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Galoppturer er bra for å få ut energi. Men sånn som jeg, som ikke har ridebane nesten, må trene på tur. Vi kan nå ri pu en sirkel med oppskrapt gress da!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  22:29:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det jeg legger i dette er turer hvor det meste (etter oppvarming) foregår i den gangarten. Være seg om man "bare" vil ha ut energi, eller om man faktisk vil trene noe på det.

Opprinnelig postet av Formosissima

Jepp.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.