hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skal dere gjøre i påsken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva skal dere gjøre i påsken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

eligj

Skrevet - 23/03/2005 :  23:08:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enkelt og greit :)

Charoline

» VIP

Skrevet - 23/03/2005 :  23:17:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var på tur i dag og dudæven.... Kom hjem med søle over hele meg.... Nei du....
Blir nok bare og late meg.... [Men må jo ri hesten min.....huff.....]
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/03/2005 :  23:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
I morgon (torsdag) og fredag skal eg være med på kurs i dressur og sprang. Ei økt (45 min) dressur formiddag og 1 økt (60 min) sprang ettermiddag, begge dagane. Gleder meg. Instruktør er Ove Natland som eg liker veldig godt å ri for.

Lørdag kjem naboklubben hit til oss og arrangerer utvida klubbstemne (pga att vi har ridehall) Skal da starte LC:1 (med to hester) og LB:2 dressur og så skal vi debutere i sprang med 0,60 m. Hjelp

Ellers så skal eg nok lese og lese og lese. Eksamen nærmer seg styggfort. Og dei neste helgene, 2.-3. april og 9.-10. april er det distriktsstemne og deretter Per Waaler kurs. Ja, det var dei studiene da. Sukk.

Redigert av - Lucinda: den 23/03/2005 23:27:44 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 23/03/2005 :  23:24:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg passer hest til de som reiser på påskeferie ;) Koslig det, så kommer jeg meg ut i det fine været og får ridd litt forskjellige hester. I morgen skal jeg ha med en venninne som ikke har ridd på lenge, så rir vi sammen en tur, det blir gøy :)

Ikke noe stress på meg, håper å få gitt forponnien en skikkelig overhalning med både striglebørste og vannslange; han er så full av støv og hår :P Også blir det litt ryddning vekk av vinterdekken og fram med tynne dekken, nå ble det skikkelig vårvær!

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/03/2005 :  23:53:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg og min lille familie skal bare være her hjemme og kose oss, et par middager hos foreldre i løpet av helligdagene bare.
Ellers så holder jeg på og lære min datters unge araber og bli longert, noe jeg syntes er ustyrtelig morsomt:) Elsker og få jobbe med unge arabere;)
Min arabergutt skal også ha trening, så det blir longering og turer på ham også. Liker freden som faller over huset når helligdagene kommer og familien er hjemme om dagene;)
Har hatt opprydning i stallen og lagt bort en hel haug med utstyr som ikke brukes lenger og tatt fram det som trengs nå som våren er i anmarsj. Som MissEva sier så er det ordentilg vårvære her i Rogaland nå, jippi:)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 23/03/2005 23:55:29 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  01:20:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg sitter i Vikingskipet på Hamar og nerder :-D Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 24/03/2005 :  01:23:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg sitter i Vikingskipet på Hamar og nerder :-D
Opprinnelig postet av Formosissima

Nerd!!! :)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  02:05:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg sitter i Vikingskipet på Hamar og nerder :-D
Opprinnelig postet av Formosissima

Nerd!!! :)

Opprinnelig postet av eligj

Ja-a, og stolt av det. 5. året på rad nå. :-D
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 24/03/2005 :  07:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal fordrive meste av tiden i Gøteborg.
Ikke no snødekte vidder,kvikklunsj og appelsin på meg.....

God påske alle sammen!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  09:06:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg skal rett og slett være hjemme i Oslo, og drive dank (dvs, det blir ikke mye tid til dank egentlig). Igrunn leve det gamle hverdagslivet, med livet på stallen, og gamle venner (både i og utenfor stall). Igrunn leve det livet som er så selvsagt for alle inntil den dagen man ikke har det lengre. Det livet alle andre ikke en gang skjønner at man virkelig kan savne. Jeg ser faktisk for meg at dette blir tidenes beste påske! Og gruer meg veldig til mandag når flyet vender tilbake til Bergen.. Bergen er en fin by, hesten jeg rir i Bergen er alle tiders, men likevel lever "borte bra, men hjemme best".
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 24/03/2005 09:14:19 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2005 :  09:39:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
I Påsken skal jeg ri, ri og atter ri.... Virkelig kose meg med andre ord!! Og selvfølgelig skal jeg jo være sammen med forloveden min. På søndag den 27, så skal vi opp i skogen å grille med hestene... Gleder meg!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 24/03/2005 :  11:07:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
første uka har jeg hesten oppe på Nord Norsk Hestesenter, og rir for ridelæreren der oppe.
Jobber som betaling(=

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 24/03/2005 :  11:16:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal ri så mye som mulig, helst langturer med nistepakke sammen med andre i stallen.
Ellers skal jeg rydde litt på stallområdet og ta det daglige stallarbeidet.
Ellers blir det nok kose kvelder med god mat og masse søtsaker sammen med samboeren min og Baltus (hunden).

God Påske
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 25/03/2005 :  17:05:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ble operert i beinet for snart 2 uker siden, og må gå med gips i over 5 uker til, så det blir ikke store påskefeiringa på meg.... Rideabstinensene har meldt seg for lenge siden, og jeg holder rett og slett på å kjede livet av meg! Så har dere noen forslag til hva jeg kan finne på innen for husets vegger, så mottar jeg dem med glede! Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  17:54:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Stakkars deg Jalla...føler med deg :/
Har vært skada og ikke kunnet ri på nesten 4 mnd, men nå er jeg i gang og har brukt (og skal bruke) påsken til å ri og stelle med hestene mine :)
Åsså har jeg litt skolearbeid å gjøre.. Ellers blir det jo selvsagt litt jobbing - folk handler jo mat som gærninger når butikken er stengt i to dager! makan...!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2005 :  17:56:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Så har dere noen forslag til hva jeg kan finne på innen for husets vegger, så mottar jeg dem med glede!

Hehe, pusse utstyr! yeey..?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.