hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skal jeg se etter når jeg skal kjøpe hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Hva skal jeg se etter når jeg skal kjøpe hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 42

Maylene2

» VIP

Innlegg: 71

Skrevet - 22/03/2005 :  19:29:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg skal kjøpe meg islandshest og lurte bare på om det er noen der ute som har erfaring med sånt..jeg aner ikke hva jeg skal se etter på hesten, eller hva jeg skal spørre selgeren om Er det noen sykdommer jeg skal spørre om hesten har hatt? eventuelt, hva?
Håper du kan svare meg!Jeg er helt blankheheh Håper på masse fine tips/råd fra DEG!

m.v.h
Maylene

Umami

Innlegg: 2

Skrevet - 28/12/2002 :  17:43:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideUmami  Svar med kopi av melding
Les boka 'Reynir's Rideskole' av Reynir Adalsteinsson og Gabriele Hampel. En veldig lærerik bok for deg som ønsker å lære mer om islandshesten om de islandske metodene. Gå til toppen av siden

Tåfta
» VIP

Innlegg: 9

Skrevet - 13/01/2003 :  17:27:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vist du ringer til Janna D Oterholt som er leder for norsk islandshestforening så kan sikkert hun hjelpe deg. Gå til toppen av siden

Anette

Norway
Innlegg: 274

Skrevet - 26/01/2003 :  15:13:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri vært borti islandshester, så det vet jeg ingenting om. Men er det virkelig så mye verre enn andre hestemiljøer? Har aldri hørt noe spesielt om det, men som sagt, det vet jeg lite om..

Gå til toppen av siden

moi

Norway
Innlegg: 263

Skrevet - 26/01/2003 :  15:16:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Faktisk så tror jeg d er verre enn andre steder men d kan jo dere andre bedømme... noen som har erfaring her....?? Jeg har ikke så mye erfaring med det enda for jeg har ikke kommet helt inn i det men har ikke tenkt til det heller selvom jeg får en islandshest om et par måneder! Noen som har islandshest som har opplevd dette selv... D jeg har hørt fra andre som har vært med i det er ikke akkurat morro å høre på Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway
Innlegg: 151

Skrevet - 26/01/2003 :  19:23:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
har ikke opplevd det enda. men om du kommer inn i miljøet vet du raskt hvem som du kan stole på eller ikke kan det. Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway
Innlegg: 145

Skrevet - 26/01/2003 :  20:32:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vert så veldig inne i islandshest miljøet, men har jeg har opfatta det som ganske bra her i hvertfall.. er endel koselige folk som driver med det her..

mvh ronja&lady
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway
Innlegg: 152

Skrevet - 26/01/2003 :  20:52:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Her hvor jeg bor har jeg intrykk av at islandshestmiljoet er kjempebra:) Folk er hyggelige og de som har islendinger virker veldig greie og som de har det veldig koselig med hverandre.. varierer sikkert fra sted til sted.. Gå til toppen av siden

moi

Norway
Innlegg: 263

Skrevet - 26/01/2003 :  21:15:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Ikke privatstaller jeg mener..... men ridestaller... Mange som har staller hjemme som er kjempekoslige men sånne felles staller der hvor mange har hester og sånt... iallefall hørt at d er full fight mellom noen staller

Lena
Gå til toppen av siden

-Leiknir-

» VIP

Norway
Innlegg: 151

Skrevet - 27/02/2003 :  10:03:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Leiknir-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Leiknir-  Svar med kopi av melding
ikke trav i oppoverbakker og gjør øvelser som gjør at den bruker bakparten. Gå til toppen av siden

moi

Norway
Innlegg: 263

Skrevet - 27/02/2003 :  10:14:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hei.. Min veksler ganske mye og jeg bruker å stoppe hver gang den veksler og så begynne på nytt... (dra på helgekurs, veldig lærerikt)

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway
Innlegg: 282

Skrevet - 27/02/2003 :  12:29:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Nå har jeg sett igjennom alle debattene her på "alt om hest". Fant fire forskjellige debatter om Islandshesten... Er det vits? Samme for meg, men det holder vel med en?
Enige?

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

moi

Norway
Innlegg: 263

Skrevet - 27/02/2003 :  20:20:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Vel, kanskje de 4 er om forskjellige ting...
Hun som la d inn trenger hjelp... og dette er et tema.. like greit å lage en ny debatt om hva man kan gjøre hvis sånne ting skjer....

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway
Innlegg: 221

Skrevet - 27/02/2003 :  21:39:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Hei.
Takk for tipset.. Jeg har vært på helge kurs, men det er en stund siden. da er det vel på tide å dra igjen da..
Klem
Gå til toppen av siden

rambosgirl

Innlegg: 13

Skrevet - 27/02/2003 :  21:42:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dra på kurs oss noen flinke som kan hjelpe deg!! Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway
Innlegg: 221

Skrevet - 27/02/2003 :  23:48:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Islandshestmiljøet er helt opp til hver stall. Der hvor jeg stod før var det nesten bare høye spinkle hester. da ble vi mobbet vi som hadde islandshest der. De trodde de var så mye bedre enn oss vil heller si at det var omvendt. (ikke alle steder bare der) Gå til toppen av siden
Side: av 42 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 3.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.