hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - real pris?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 real pris?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  11:38:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
rir som sagt en fjordings valakk på rundt 6/7 år..
kan få kjøpe han, men hu harikke sagt no pris enda...han ble kjøpt inn til skolen for 15 000.
dette er en hest som nesten ikke kan brukes av en rideskole, han ble tatt ut etter ca 1mnd. han er veldig snill, ingen stall unoter, men er da noe krevende å ri.. han kan ikke så mye pr dags dato, men er lærevillig. det han kan nå er: skritt,trav, og henger noe etter med galoppen, søker ned i skritt og trav.. han er heller ikke innkjørt.
vi har jobbet noe sideførende, han prøver så godt han kan, men det sitter ikke 100 % ...

grunnen til at jeg vil kjøpe han er at jeg føler at han og jeg passer veldig godt sammen, og jegtrives med den hesten...

vil ikke gi over 15 000...
det fins ikke noe papirer på han...han er vaksinert, og ormebehandlet...

håper på noen synspunkter =)

Lucinda:

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  12:00:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det att han ikkje har papirer er eit stort minus, men siden det er ein valakk så har det sånn sett ikkje så stor betydning for du vil nok få registrert han hos NRYF til konkurransebruk. Det er eg ganske sikker på, men sjekk det gjerne med NRYF så du er sikker. (Dersom du har tenkt å konkurrere med han da, vel og merke)

Eit stort minus til er att han ikkje er innkøyrt. I allefall om du har forhåpninger om å starte i NM Fjordhest. (Kan han ikkje køyrast eller er det rett og slett ikkje prøvd?) Vist han har vore forsøkt innkøyrt og hatt uhell, så skal det noko til å få til køyring igjen. (Anbefalast sjelden)

Max 10.000 kr vil vel eg sei slik markedet for kjøp og salg av fjordhest er for tiden. Har sett hopper (premiert, innkøyrt, innridd) som nok har kunnet bortimot like masse som denne hesten, blitt solgt for 10.000, og desse har også hatt papirene i orden.

Papirer og innkøyrt ville økt verdien mykje. Men vil du ha hesten så må du egentleg sjå på kva du er villig til å gi. Det blir jo også opp til om det er fleire som er interessert i hesten, da kan jo prisen bli høgre enn kva hesten egentleg er verdt.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.18 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.