hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - "jobb"
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 "jobb"
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

colombus

Norway
Innlegg: 277

Skrevet - 02/04/2003 :  18:22:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei!
Noen ideer på hvordan man kan skaffe seg penger?
Har så lyst på hest, men muttern sier at jeg må betale litt i måneden selv da... Så noen ideer?

Jeg er fjorten (femten i høst) år.

Hilsen Lise Mette

Hesten er en gave. Ta vare på den.

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 02/04/2003 :  21:54:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kommer veldig ann på hvor i landet du bor. I større byer pleier det å være greit å skaffe seg en avisjobb. Ellers kan du se på deltidsjobb.no. Kanskje du finner noe der.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Camilla & Honey <3

Norway
Innlegg: 247

Skrevet - 05/04/2003 :  12:22:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCamilla & Honey <3  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCamilla & Honey <3  Svar med kopi av melding
Hva med å gå med avisen? det er nok litt jobb, men det er ganske godt bestalt...

Gå til toppen av siden

torden

» VIP

Norway
Innlegg: 73

Skrevet - 09/04/2003 :  11:36:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det kommer nok litt annpå hvor du bor. Bor du i nærheten av en stall, kan du jo ta en del foringer og få billigere leie. Bor du ved gårder kan du høre om litt helge jobb. Trur ikke det er noe problem. Har du ikke erfaring så er det ikke vanskelig å lære.

Gå til toppen av siden

*sauen*

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 11/04/2003 :  18:01:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du tjener penger på en forrytter oxo da får du litt fri selv også. Dessuten kan du ha rideelev engang i uken,så tar du 150-200 får en time med rideelev.Så rir hun kanskje kvarter-halvtime oxo pusser dere og ordner i stallen resten av tiden.Dette er veldig populært på min stall:) lykke til:D Gå til toppen av siden

amayan

Norway
Innlegg: 382

Skrevet - 11/04/2003 :  18:41:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
ikke ta elever i en så ung alder, og du bør kunne en hel masse før du krever penger av folk for å undervise!

som en førstegangsobb kunne du gått med reklame eller avis, men du kan komme til å bli dritt lei! tro meg! noen steder tjener man ganske bra,andre ikke.

ellers så kan du søke i en klesbutikk, matbutikk o.l. men minimumalderen pleier som regel å være 16 år..

Gå til toppen av siden

colombus

Norway
Innlegg: 277

Skrevet - 14/04/2003 :  21:01:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei!
Tusen takk for mange svar...
Vet dere om noe annet også elller?
(De fleste avis/reklame rundene i området er tatt. + firmaet med flest runer her har gått konk....)

Hesten er en gave. Ta vare på den.

Redigert av colombus den 17/04/2003 22:38:58
Gå til toppen av siden

amayan

Norway
Innlegg: 382

Skrevet - 20/04/2003 :  22:06:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
som sagt kunne du søkt i klesbutikk, matbutikk osv. kanskje en kiosk?
vet egentlig ikke om noe annet, du er jo ikke så gammel:)

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 20/04/2003 :  22:31:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Når du er så ung får en stortsett bare avis- og gå-med-reklame-jobber. Ellers kan du være heldig å få en butikkjobb, men siden veldig mange som er eldre enn deg også ønsker disse jobbene går de først. Har du noen kjente som jobber i butikk, eller driver med noe annet som gjør at de kan di deg en arbeidsoppgave så kan du høre med dem. I din alder er nok det den lureste veien å gå..

--
spoff
Gå til toppen av siden

Cherry & Mystery

Innlegg: 13

Skrevet - 27/04/2003 :  17:27:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Du kan tene penger på flere måter, gå m avisen eller jobbe i stall.
Jg selv tok jobb i stallen, siden jg da hadde jo egen hest og tilbargte meste va tiden der...
Jg tok kveldsforinger, samt noen ettermiddags foringer og slapp ut og tok inn hester i helgene ++ forte alle hestene i helgen også.
Dette fikk jg ganske bra betalt for, for en av hestene mine sto gratis oppstallet der ;)
Men nå vet jg ikke hvordan stall du skal ha hesten din på..? Sankk m eiern av stallen så kanskje dere kunne funnet en løsning der du fikk d billigere å stalle opp.
F.k.s: er d rideskole der?
Ja, da kan du jo sale av og på rideskolehestene, samt hjelpe til på ridetimer?

Mvh Cherry
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.