hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - få kos av hesten?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 få kos av hesten?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 18/03/2005 :  18:55:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!!
da jeg slapp ut gampen i dag snudde han seg og la hodet på skuldren min og tok mulen mot munnen min...syns det bare var kjempe søtt...=)
var en kos eller var det bare noe annet?
flere som har opplevd lignende?

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/03/2005 :  09:16:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når min hest skal "kose" legger den mulen sin på skulderen min:) Det kan bli ganske tungt og vondt da mulen siger nedover etterhvert som hodet blir tyngre, munnen hans glir nedover og overleppa henger igjen... Men koseligt er det da;) Pleier og kose slik hver dag (og lenge), favorittstunden vår det.
Slik som dette er hans mor også;)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 04/04/2005 :  22:32:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Hehe, mine hester skal kose hele tiden de. Jeg knekker nesten sammen når jeg får et hestehode på hver skulder :) Men det er veldig koselig da...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2005 :  21:39:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Når Holter skal ha kos, så snur hun rompa mot meg;) Kløing helt oppi halefeste er såååååå godt;) Hun ser helst at jeg holder hodet (dvs munnen min) unna mulen hennes, nussing er æsj;) (blir likevel litt tvangsnussing innimellom, med vrenging av leppe etterpå;))
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2005 :  18:19:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min elsker også å bli klødd på halefestet,da går rumpa fra side til side,hehe
Når jeg pusser han,pleier han å legge hodet på skulderen min og "pusse" meg også..:)
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  17:46:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hesten jg har på for nå stoler veldig på meg. hver gang jg kommer tar han mulen opp til hodet mitt og pruster ut v munnen min. da puster jg forsiktig tilbake også lar han meg holde på som jg vil. han gjør dette ofte. lærte d av Peer Werner Vogel. hesten gjenkjenner deg ved dette, også litt form for respekt.
Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.