hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sommersko vs Vintersko
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Sommersko vs Vintersko
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2003 :  17:59:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når setter dere på sommersko? Jeg fikk sko på hestene mine i går, og jeg valgte da sommersko.

TrOuLtEy

Redigert av mix1 den 14/05/2003 17:01:27

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2003 :  21:01:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen som har noen mening om dette?

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 04/04/2003 :  22:40:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hei.. For 1 uke siden mista hesten min den ene skoen.. Vi spurte skomakeren om han kunne sette på sommersko men han sa d var for tidlig.. Setter ikke på sommersko før mai...

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

linnlk
» VIP

Skrevet - 04/04/2003 :  23:17:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg setter på hestene mine sommersko når jeg snøen/isen har gått vekk. (Mars-April) . Det spørs også en del hvor du bor og hvordan du rir.
Gå til toppen av siden

lille_troll
» VIP

Skrevet - 05/04/2003 :  23:34:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal snart sko den ene kaldblodshoppa mi. Det blir nok sommersko siden hun brukes mest til bane/tur hest. Det er ikke så mye snø her jeg bor heller. De andre hestene skal skos den 23 april så det blir sommersko på dem også. Shetlands ponnien er barfothest så han skal ikke skos..

------------------
Lille_troll
Gå til toppen av siden

Cecilie M
» VIP

Skrevet - 07/04/2003 :  14:31:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Setter aldri på sommersko før snøen er nesten vekk( dvs tidligst 15.april)! Pleier å la de gå med pigger så lenge som mulig, rett og slett fordi de har bedre feste når jeg rir på gress og i skogen, dessuten varer skoa mye lengere! I år er jeg gravid og har termin 1.mai og nå skal de gå med de ei ukes tid til, også skal de få gå barfot i minst 6 uker.
Pleier å la hestene få skofri meste av sommeren, best for de. I fjor gikk de uten sko i 4mndr! I år vet vi ikke. Hoppa skal kanskje på hingstehamning på fjellet og da er sko uaktuelt før hun kommer hjem i slutten av august/beg. av september.
Men vallaken min får kanskje sko på når vi skal kjøre inn høy, hvis han blir sårbeint til den tid.

Men,sett for all del ikke på sommersko for tidlig... Det er farlig! Vet om noen her som gjorde det for 14dager siden, galskap, alle vet da at det kan komme snø 15 april her i Trysil!

Cecilie

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.