hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan noen gi meg noen betryggende ord her...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Kan noen gi meg noen betryggende ord her...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/04/2005 :  08:02:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Sommerfugl: kjenner meg absolutt igjen i situasjonen din. Jeg hadde ikke ridd aktivt, kun sporadisk på 10(!) år før jeg startet på kurs nå i vår. Var utrolig nervøs, ikke for å sitte på hesten da men, for om jeg ville være like flink som de andre på kurset, hvilke kommentarer instruktøren ville gi meg osv. Da jeg først satt på ryggen var det så gøy at jeg smilte herfra til månen i 2 døgn etterpå. Smilet avtok dog noe da stølheten begynte å melde seg..Var faktisk så ille at det gjorde fysisk vondt å bevege seg og til og med sitte i ro ;)
Gikk over etter 4-5 dager, og kom ikke tilbake neste time (heldigvis). Det er utrolig fascinerende hvordan det å ri på mange måter er som å sykle, en glemmer ikke det grunnleggende selv om tenknikken blir litt rusten. Stå på videre :)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Maryildhane

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2005 :  01:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMaryildhane  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMaryildhane  Svar med kopi av melding
Hei!
Ja det er bare å komme i gang.
Jeg er i samme sitvasjon som deg,
Red mye frem til jeg var utsatt for en bilulykke,
så fikk jeg mann og to barn,
så begynte det elste barnet å mase for hun hadde lyst til å begynne å ri
da var hun 8 år og når den yngste var 7år fant vi ut at vi skulle kjøpe Ponni.
Og siden har det blitt 6 Ponni/Hester,
Når den elste fant seg kjereste så hun tok med seg sin Hest å fyttet sammen med han,
Så da har vi 5 igjen,
Jeg har litt dårlig rygg så jeg må nøye meg med rolige turer sa Ryggspesialisten.
Så jeg red litt i fjord vinter på Sportsponnien vår med litt instruksjon fra den yngste Dattera,
Skal love jeg var skjelven i bena etter på.
Men etter jeg hadde ridd noen ganger så gikk det bedere,
Men det var jo gått 19år siden sist.
kunskapen jeg hadde var jo der men 0 Balanse i kroppen.
men jeg måtte gi meg for jeg fikk økende smerte i venstre kne og det viser seg at jeg hadde skjelett forandringer i kneet.
Men nå er jeg ny opperert og går å hinker på krykker mens yngste dattera må stelle alle 5 Hesta/Ponnia, men jeg ser fremover til å komme oppå hesteryggen igjen.
Så jeg ønsker deg lykke til. STÅPÅ.

Mary Nesfeldt Gå til toppen av siden

miiina

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2005 :  21:02:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiiina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiiina  Svar med kopi av melding
Heij, jeg ser ingen grunn til at du IKKE skal begynne å ri igjen. En er altid redd for å skade seg med hest, men den riskten må man være villig til å utføre. Man kommer ingen vei uten klundring. Og sånn har det alltid vært og sånn kommer det altid til å være. Man må tørre å risikere noe i livet, og ta sjangser ikk minst. Så det lureste er om du begynner. Jeg har ridd i tre år snart, og har kommet så langt med skader og sår etc. Men stå på, du kommer til å klare dt;)

Mina

The world is so cruel place, and we are here, all together<3 Gå til toppen av siden

xasup3

» VIP

Skrevet - 20/07/2005 :  14:21:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei vet du hva! sett deg opp på hesten og ri! Jeg skal vel egentlig være litt forsiktig med å si det når jeg ikke har vært i samme situasjon selv. Her om dagen hadde jeg med meg en arbeidskollega på ridetur. Det var ca 10 år siden sist hun hadde ridd. vi tok det pent og pyntelig. Trava litt. Nå er hesta mine ganske trygge, men ganske store. Det gikk så utrolig bra!! Det er som å sykle....man sjangler litt i begynnelsen, men kommer seg etterhvert...he he Lykke til Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.