hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - egen gård??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 egen gård??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 01/04/2003 :  22:29:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!!!

Jeg bare lurtepå om dere har egen gård eller har hesta oppstalla på staller..

Selv har jeg egen gård,med 2 stallplasser(skal bygge ut) til mine vidunderbarn!!
Først når jeg fikk de hjem var det en veldig konstrast fra før,masse folk å ri sammen med osv..Men hjemme rir jeg aleine hver dag,er en jente som instuerer meg av og til da,men hu har masse å gjøre...
Men nå som jeg har hatt de hjemme en stund så bare elsker jeg det!!! Ingen krangling om trillebår osv!!!

Wulfi

Norway

Skrevet - 02/04/2003 :  13:26:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Vi har ikke gård , men har laget boks i kjelleren på huset vi bor i , og vi låner beite av en nabo som ikke har bruk for det. Kjempedeilig å slippe alt maset og baksnakking som lett oppstår når man har hesten opppstallet hos andre.

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden

Udinese

» VIP

Skrevet - 02/04/2003 :  14:19:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min står på et ridesenter! Synes det er greit,for da har jeg anledning til å ri i ridehall og sammen med andre på tur! Har også fine muligheter for instruksjon,noe som er et must for meg og hesten min! Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 02/04/2003 :  16:27:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jeg har hestene mine på egen gård. nesten 100 mål, ridebane og 9 bokser. Kjempe koselig, og mye billigere.
Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 02/04/2003 :  19:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hestene hjemme på gården. Har en stor boks (tilsvarer 3 bokser), og et stort beite. Har også en "ridebane" på jorde. Synes det er kjekt å ha egen stallplass, for da slipper jeg å betale leie, og jeg kan ha det akuratt slik jeg vil ha det i stallen.

Gå til toppen av siden

torden

» VIP

Norway

Skrevet - 03/04/2003 :  10:04:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når jeg bodde hjemme hadde jeg hesten på gården. Så flytta jeg hjemmefra,hadde han en stund oppstalla på et ridesenter. For tre år siden kjøpte jeg en container som jeg bygde om som stall,plass til to hester og ett utstyrs rom. Plagdes litt med fukt,selv om jeg monterte vifter og vindu. Har nå ordnet den til en utegangsstall,fungerer supert til det. Dem går ut og inn og er kjempe fornøyde.

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2003 :  11:46:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hello
Hesten min står på vår stall,som vi bor rett ved :p
Var gård før i gamle-dager,men er ombygget til en kjempekoselig stall med 12 bokser :o)
Gå til toppen av siden

tabrathe

Norway

Skrevet - 04/04/2003 :  22:57:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har alltid hatt hest hjemme i min egen stall. jeg synes man får et helt annet forhold til hesten når man har ansvar for den 24 timer i døgnet.

Gå til toppen av siden

Cecilie M
» VIP

Skrevet - 07/04/2003 :  13:56:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Vi bor på gård. Har foreløbig 3 spilt og en boks. Men det skal bygges om til 3 bokser, har ikke bodd her så lenge og da vi flytta hit hadde vi ikke tenkt tanken å ha hest på boks... Men nå vil vi ha bokser til alle tre.
Også skal vi lage ridebane til sommeren/høsten. det blir herlig, bor nemlig 10 mil fra nærmeste rideskole....

Klem fra Cecilie

Gå til toppen av siden

Rutha

» VIP

Skrevet - 17/04/2003 :  10:22:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei....
Dere som har egen gård er drit heldige!!!!!!!

Søker gård til salgs selv så om dere veit om noen så.....

mvh rutha
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.