hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fjordinhingst til hoppen min!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 fjordinhingst til hoppen min!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

<<ida>>

Skrevet - 05/05/2005 :  08:24:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Faren til hoppa mi heter Sander haner en fin hingst med gode resultater 1pr i 1994 født 1987,,. Sander etter Sylvstein,. Jeg er veldig for nøyd med hoppa mi, som er etter ham,.

Selv har jeg brukt Årdalsrappen født 1995 2.pr i 2000,. Årdalsrappen er etter Heidrappen

Også har jeg brukt Enar, født 1986 2.pr,. Etter Ene,.

Jeg er veldig for nøyd med avkommene etter disse hingstene,.,
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 05/05/2005 :  10:25:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Heisann det finnes mange fine hingster, så jeg skal ikke anbefale noen spesiell, siden jeg ikke kjenner stamtavla på hoppa di.
Jeg vil råde deg til å velge en hingst som ikke er nært i slekt dvs. ingen like navn på stamtavla, dessuten er det stor variasjon i hvor mye hingstene blir brukt så jeg ville funnet en hingst som ikke hadde bedekket halve fjordingnorge.
Var på hingsteutstilling på Biri for noen år siden for å finne hingst til dølehoppa mi men fant ut at halvparten av hingstene der var halvbroren hennes(kjedelig) Dette pga at faren var brukt ekstremt mye i avlen.

http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 13/05/2005 :  00:24:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
d virka som frederik skovå e akkurat den du leita ette. Han e 150 cm i mh, å fikk utmerka karaktera på eid i år, 4 stk 9ara han ska gå på slepp i hordaland eller rogaland en plass, så d blir vel ikkje så langt for dej å reise?
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2005 :  11:24:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
frederik skovå skal gå i Os dette året. De skal ha slepp der. Jeg lurer på veldig på hvordan føllet etter han dette året blir (Jeg skal kjøpe ei hoppe som får føll etter han om ca en mnd). Jeg har store forhåpninger til dette. Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 18/05/2005 :  03:08:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Wendy J: Jeg så hva du skrev i tråden om utstillingskarakterene og lurer fælt: Skal du beholde føllet selv? *ønske seg Frederik Skovå avkom*
Prøv min quiz om de kule gule HER

Redigert av - Kajsa den 18/05/2005 03:12:37 Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2005 :  17:07:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Frederik Skovå er en kjempe fin hingst. Har to hingste føll etter ham (en på 3 uker å en som snart har vert blant oss i 1 uke). Kjempe søte føll, fikk faktisk ett ulsblakk etter ham Vil absolutt anbefale denne hingsten, han er jo bare helt nydelig!! Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2005 :  20:04:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Han jeg kjøpte hoppa av skal ha føllet. Og han er faktisk eieren til frederik også, hehe. Jeg har kjent den hingsten helt siden han kom til norge og har ridd ham en del, jeg jeg tror han kommer til å bli så mye brukt at jeg ikke vil ha føll etter ham. Vil heller prøve med en annen hingst senere. Kjenner en som kan importere sæd for meg viss jeg vil insiminere henne. Og føllet etter frederi ble forresten født 18 mai! Et flott lite hingsteføll ble det Gå til toppen av siden

Bitten&Betty

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2005 :  22:20:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBitten&Betty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBitten&Betty  Svar med kopi av melding
Eikåsen Gullfaks er en fin hingst ja Han står i Rogaland denne sesongen. Skal faktisk gå på slipp hos oss, gøy Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.